وبلاگ گرین وب

آیا می دانید قیمت طراحی سایت چگونه محاسبه می شود؟

امروزه طراحی سایت و حضور در فضای دیجیتال به بخش جدایی ناپذیری از زندگی مردم و صاحبان کسب و کارها تبدیل شده است. اگر بخواهید در حوزه کسب و کار خود حرفی برای گفتن داشته باشید، باید در این فضای شگفت انگیز و جادویی حضور داشته باشید. در مطالب گذشته از مزایا و فواید طراحی سایت حرفه ای بسیار صحبت کرده ایم و به دلیل آگاهی افراد از این موارد، تقاضای طراحی وب سایت بسیار بالا رفته است. اما موردی که وجود دارد این است که برخی از افراد از هزینه های بالای برنامه نویسی و قیمت طراحی سایت شکایت می کنند. در این مقاله از گرین وب قصد داریم به بررسی این علت بپردازیم و بررسی کنیم که چرا قیمت طراحی سایت بالاست؟ همراه ما باشید.

قیمت طراحی سایت به چه صورت محاسبه می شود؟

یکی از مهمترین سوالاتی که مشتریان در ذهن خود دارند، این است که قیمت طراحی سایت چقدر است و چگونه محاسبه می شود. در ادامه مواردی که در قیمت طراحی سایت تاثیرگذار است را بررسی کرده و به تک تک سوالات شما عزیزان پاسخ می دهیم.

آیا می دانید برای طراحی سایت به چه مواردی نیاز است؟

برای تخمین درست و اصولی قیمت طراحی سایت در ابتدا لازم است تا بدانیم یک سایت دقیقا از چه آیتم هایی تشکیل شده است.

همانطور که در مقالات گذشته هم بررسی کردیم، یک وب سایت اختصاصی ساده به موارد زیر احتیاج دارد:

دامنه

هاستینگ

طراحی قالب

طراحی گرافیکی

امنیت

آموزش پنل کاربری سایت

پشتیبانی و گارانتی سایت

ریسپانسیو کردن قالب وب سایت (که امروزه توجه عظیمی به این مورد می شود)

در ادامه هزینه های مرتبط با تک تک این آیتم ها را برای تخمین درست قیمت طراحی سایت بررسی می کنیم.

1.خرید دامنه

قیمت دامنه ها بسیار متفاوت است. اگر دامنه را خودتان تهیه کرده باشید که از قیمت آن آگاهی دارید. اما اگر قرار شد شرکت طراحی سایت این کار را برای شما انجام دهد، هزینه دامنه از 6 هزار تومان شروع می شود و حتی تا چند میلیون تومان هم می رسد. در برخی موارد نام دامنه سایت شما قبلا توسط دیگر افراد به ثبت رسیده است و شما برای گرفتن نام آن دامنه باید هزینه هنگفتی را بپردازید.

البته باید گفت دامنه های دیگری مانند .tv، .name. و .ws. وجود دارند که هزینه ثبت آن ها قیمت بالاتری نسبت به دامنه های معمولی دارد.

2.هاستینگ

قیمت هاستینگ با توجه به میزان فضایی که برای وب سایت خود احتیاج دارید، متفاوت است. پلن اولیه هاستینگ معمولاً از 100 مگابایت سالیانه شروع می شود .

البته نگران نباشید چرا که هاست شما قابل ارتقا است و شما می توانید در صورت نیاز، پس از گسترش کسب و کار خود حجم هاست را افزایش دهید. برای مثال اگر نیاز دارید فایل های متعددی بر روی وب سایت خود قرار دهید، بهتر است فضای هاست خود را ارتقا دهید.

3.طراحی قالب سایت

شاید تا چند سال پیش می توانستید با پرداخت هزینه های کم، از یک طراح سایت بخواهید قالبی زیبا و ساده را برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس یا جوملا طراحی کند.

اگر برایتان این سوال پیش آمده که چرا نباید از قالب های رایگان استفاده کنیم،  باید بگوییم که شما می توانید از این قالب های رایگان استفاده کنید، اما باید توجه داشته باشید بسیاری از قالب های رایگان موجود برای وردپرس نیاز به فارسی سازی دارند که هزینه انجام آن تقریباً با طراحی یک قالب اختصاصی برابری می کند و همچنین معمولا در این قالب های سایت مسائل امنیتی رعایت نمی شود و در آینده برای سایتتان مشکلات عدیده ای پیش می آید. بنابراین بهتر است هزینه کنید و خود را گرفتار نکنید.

4.طراحی گرافیک

پس از طراحی قالب نوبت به طراحی تصاویر و المان های گرافیکی موجود در قالب می رسد که باید به صورت اختصاصی طراحی شوند. هزینه این کار هم به تعداد تصاویر و یا ویدئوها بستگی دارد و تا چند میلیون تومان هم می رسد.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که ویدئو مارکتینگ این روزها بسیار سروصدا پیدا کرده است و جذابیت بالایی برای کاربران دارد و شما می توانید در طراحی سایت خود از آن استفاده کنید.

5.امنیت

یکی از مهم ترین قسمت های طراحی سایت بحث امنیت است که بسیار باید مورد توجه قرار گیرد. اگر سایت شما ایمن نباشد دچار مشکلات امنیتی می شود و به راحتی می توانند آن را هک کنند. دستمزدی که طراحان سایت بابت امنیت سایت دریافت می کنند با توجه به نوع سایت بسیار متفاوت است و معمولا این هزینه برای سایت های فروشگاهی بالاتر هم می رود و در قیمت طراحی سایت هم تاثیرگذار است.

6.آموزش پنل کاربری وب سایت

پس از طراحی سایت و اتمام پروژه باید بتوانید با پنل کاربری خود کار کنید. البه برخی از شرکت ها بابت این قسمت هزینه ای از شما دریافت نمی کنند. کارشناسان گرین وب آماده ی آموزش و پاسخگویی به تمام سوالات شما عزیزان هستند.

7.پشتیبانی

پس از طراحی سایت، کار به اتمام نمی رسد و شما نیاز به پشتیبانی سایت دارید. تا در صورت بروز مشکل به سرعت تیم طراحی سایت مشکل را برطرف کند. هزینه پشتیبانی سالانه بستگی به مبلغ پروژه دارد و معمولا به صورت درصدی از مبلغ قرارداد محاسبه می شود.

8.ریسپانسیو کردن قالب سایت

امروزه اکثر کاربران با استفاده از گوشی همراه به وب گردی می پردازند. از نظر سئو بسیار مهم است که سایت شما در تمام ابعاد صفحه سایت رسپانسیو باشد و به درستی بدون اینکه نیاز به اسکرول کردن اضافی باشد قابل مطالعه باشد. به همین علت حتما باید به این نکته توجه کنید.

مطمئناً هیچ پاسخ مشخصی برای محاسبه هزینه طراحی سایت وجود ندارد. طراحی سایت به عوامل متفاوتی بستگی دارد و هر طراح بسته به کیفیت کاری که ارائه می دهد رقم متفاوتی را پیشنهاد می دهد. ما در این مقاله ی گرین وب سعی کردیم که همه اعداد را به صورت متوسط اندازه گیری کنیم. در ادامه بررسی می کنیم که چگونه طراحان سایت قیمت طراحی سایت را می سنجند.

جهت مشاوره برای طراحی سایت می توانید با گرین وب در ارتباط باشید.  مشاوره طراحی سایت

چرا قیمت طراحی سایت بالاست؟

در ادامه به موارد بسیار ساده ای می پردازیم که موجب می شود قیمت طراحی سایت بالا برود. این موارد بسیار ساده را اگر در نظر بگیرید دیگر قیمت طراحی سایت برایتان زیاد به نظر نمی رسد.

1.کدنویسی، زمان‌بر است.

متاسفانه وجود برنامه های آماده و در دسترس، بسیاری از مردم را بدعادت کرده و آن ها گمان می کنند که برنامه نویسی کار بسیار ساده ای است و زمان زیادی را نیاز ندارد. اما آن ها غافل از این موضوع هستند که مشکلات و مسائلی که در هنگام برنامه نویسی برای یک برنامه نویس به وجود می آید، دردسرهای زیادی هنگام برنامه نویسی به وجود می آورد. حل مسائل علاوه بر اینکه به زمان زیادی نیاز دارد، انرژی زیادی را می طلبد و کلافگی و خستگی را دربردارد.

2.شما از پشت صحنه برنامه نویسی اطلاع ندارید.

گاهی اوقات پیاده‌سازی بعضی از الگوریتم ها از نگاه برنامه‌نویس، تجربه زیاد و کلی تحقیق و تجزیه و تحلیل  و ساعت‌ها زمان برای برنامه‌نویسی و پیاده‌سازی نیاز دارد!

3.متخصص شدن کار ساده ای نیست.

شاید باورتان نشود که از هر 100 نفر که برنامه نویسی را فرا می گیرند، تنها یک نفر به تخصص در زمینه برنامه نویسی می رسد. شاید اگر بدانید کشف الگوریتم های پیچیده و پیاده‌سازی آن ها به چه تخصص بالایی نیاز دارد، دیگر سر قیمت‌ها چانه نمی‌زنید و از قیمت طراحی سایت بالا نمی نالید. به نظر من حتی لازم است که به برنامه‌نویسان به خاطر ذهن باز و استعدادشان تبریک بگوییم و از آن ها بابت صبر و حوصله ای که دارند تشکر کنیم!

4.یک برنامه نویس، برای همیشه برنامه نویس نمی ماند.

در ادامه ی بررسی موارد قیمت طراحی سایت مشهد بالا، در نظر داشته باشید که برنامه نویسی مانند باقی شغل ها نیست که بتوانید برای سال های زیادی حقوق و درآمد خود را از این راه کسب کنید و به این حقوق دل خوش کنید. در برنامه نویسی خیلی سریعتر از دیگر شغل ها به بازنشستگی می رسید. چرا که سرو کله زدن با انواع کدها و تنش هایی که در حین کار برای یک برنامه نویس به وجود می آید، دیگر  پس از چندین سال به او توان کد زدن را نمی دهد و مغز او را خسته می کند و برنامه نویس دیگر حوصله ابتدایی را ندارد.

البته برنامه نویسان پس از چند سال کار کردن معمولا ترجیح می دهند به عنوان یک مدیر پروژه باشند و دیگر برنامه نویسان را مدیریت کنند و از نوشتن کد خودداری می کنند.

5.خطرات جسمی و روحی برنامه نویسان

آیا تا بحال به خطراتی که ممکن است برای برنامه نویسان اتفاق بیافتد، فکر کرده اید. یک برنامه نویس صدمات روحی و جسمی را متحمل می شود که شاید برای ما ملموس نباشد. برخی از این صدمات را بررسی می کنیم.

-سر و کار داشتن زیاد با کامپیوتر معمولا بینایی برنامه نویسان را دچار مشکل می کند. ریز بودن کدها و نور صفحه نمایش آسیب جدی برای برنامه نویسان در پی دارد.

– در برنامه نویسی زمان بی معنا است. اگر شما پروژه را در جایی نیمه کاره رها کنید، فردا دیگر یادتان نمی آید مساله از چه قرار بوده است. بنابراین برنامه نویسان معمولا مجبور هستند تا برنامه را تا پایان یک بخش پیش ببرند و سپس کار را رها کنند.

امکان دارد این زمان تا ساعت 2 شب هم طول بکشد ولی برنامه نویس وقتی به عواقب دست کشیدن و رها کردن پروژه فکر می کند معمولا عواقب کار را به جان می خرد و کار را پیش می برد، تا مجبور نشود روز بعد از ابتدا کدنویسی را آغاز کند.

– درگیر بودن پول کارفرما در پروژه ها، استرس های بسیاری را برای یک برنامه نویس به وجود می آورد. چرا که با یک کدنویسی اشتباه پول بسیاری از جیب کارفرما خارج می شود و خیلی اوقات این پول دیگر قابل بازگشت نیست. این استرس ها و سختی ها مشکلات بسیاری را در بلندمدت برای یک برنامه نویس به وجود می آورد. آیا هنوز هم فکر می کنید که قیمت طراحی سایت بالاست ؟

اشتباهات رایج در قیمت طراحی سایت 

  1. نظرات غیر کارشناسانه

برخی از نظرهای غیر کارشناسانه که معمولا توسط برنامه نویسانی که کار را به تازگی شروع کرده اند، گفته می شود . واقعیت این است که علت قیمت طراحی سایت ارزان برای این برنامه نویسان از کم تجربگی است. معمولا در ابتدای کار، برنامه نویس زمان درستی از نوشتن یک کد در ذهن ندارد، و فکر می کند که کار در زمان کمی به اتمام می رسد. این قیمت طراحی سایت ارزان مشتری را شگفت زده می کند و باعث می شود کار را به این افراد می سپارند.

کار شروع می شود و برنامه نویس تازه متوجه پیچیدگی و زمانبر بودن کار می شود، اما دیگر چاره ای ندارد و قرارداد بسته شده است. برنامه نویس که مستاصل می شود معمولا انگیزه خود را از دست می دهد و کار را بسیار به تاخیر می اندازد و یا اینکه از کیفیت کار می کاهد.

2.نگاه به ساعات کدنویسی

نکته ای که معمولا برخی از  دوستان در نظر نمی گیرند، زمانی است که قبل از شروع طراحی سایت برای تحلیل پروژه و کشف الگوریتم ها و نقاط بحرانی صرف می شود. این تجزیه و تحلیل نیمی از زمان برنامه نویس را می گیرد و  برنامه نویس باقی زمان را به کدنویسی می پردازد. به علت اینکه زمان ابتدایی اصلا به چشم نمی آید و همه فقط زمان کدنویسی را می بینند، برخی از افراد فکر می کنند که کار طراحی سایت سریع انجام می شود.

در هر صورت در نظر داشته باشید که برنامه نویسی کاری سخت است و فکر و ذهن انسان را به شدت مشغول می کند. اگر به قیمت طراحی سایت ارزان نیاز دارید، عواقب کار را هم در نظر بگیرید، چرا که کیفیت و قیمت معمولا ارتباط تنگاتنگی با هم دارند. ما در گرین وب می توانیم شما را به آنچه که استحقاقش را دارید برسانیم. قیمت طراحی سایت معقول اما براساس استانداردهای مشخص شده که برای هر پروژه الزامی است. اگر کاری با کیفیت بهتری می خواهید باید هزینه کنید و کاری با کیفیت تحویل بگیرید . با ما در تماس باشید و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

جهت سفارش طراحی سایت با گرین وب در ارتباط باشید.  سفارش طراحی سایت

 

The students who normally study the course are using Microsoft Vce products for a long time, and have a 98-369 Online Exam certain foundation in enterprise-level development technology. decision or to accommodate a baronial Study Guides of test-takers, the assay accept to be valid, It certification exam reliable. If you need a lot C_TSCM52_66 best dump of classroom instruction, the cost may rise to around $4,100-$6,300. Following the MCSE, Microsoft’s Certified Software Solution Test Examination Development (MCSD) is also a well-known certificate in the field of software development. example, nurses Questions responded that they “agree” or Questions “strongly agree” that certification. Novell is a pioneer 642-999 Sale On Online in information technology (IT) and information systems (IS) training and education certification, and has been training IT/IS professionals 10 years ago. assessment of ability and competence. experience, ability or abilities of a accurate profession or Actual Questions practice. This believability is. mindhub brings Answers calm a array of acquirements assets for individuals who 840-425 Online Store are pursuing. professional credentials, continuing apprenticeship or are because a career change. It. Certification is aswell admired for a company’s reputation. Advisers who have. standardise the factors accidental to extraneous analysis account variances that are within.

مانا مستور

افزودن دیدگاه

سوال امنیتی *

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید