وبلاگ گرین وب

مزایای طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت در دنیای امروز به یک نیاز اولیه برای ورود به بازار اینترنتی تبدیل شده است و در این میان هم افراد زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. طراحی سایت برای هر گونه کسب و کاری لازم است و هیچ گونه محدودیتی ندارد. طراحی سایت خبری، فروشگاهی، شرکتی، شخصی، عکاسی، وردپرس و جوملا، تبلیغاتی و آگهی، علمی و آموزشی و … جزو مواردی هستند که می توانند در این محدوده قرار گیرند.

امروزه داشتن یک سایت خوب یک نعمت بسیار بزرگ به حساب می آید چرا که با تغییر سبک زندگی مردم، بازار سنتی رونق خود را از دست داده است و این سایت ها و شرکت های بزرگ اینترنتی هستند که بازار را در درست گرفته اند. با داشتن یک سایت خوب، یک کسب و کار می تواند متحول شود و به درآمد و سود آوری بسیار بالایی دست یابد. با گرین وب همراه باشید.

طراحی سایت مشهد

مشهد یکی از موفق ترین و بهترین شهر های ایران در این زمینه به حساب می آید. در سال های اخیر رشد چشمگیر این شهر در حوزه سایت و طراحی، باعث شده است تا مشتریان زیادی از سراسر ایران سفارشات خود را به متخصصان کار آزموده و شرکت های طراحی سایت حرفه ای در این شهر بسپارند.

یکی از دلایل موفقیت را میتوان نیروی جوان و با دانش دانست که توانسته اند با ارائه دادن کار های حرفه ای به مشتریان ،خود را مطرح کنند و گوی رقابت را از همکاران تهرانی بگیرند. اگر بخواهیم اصلی ترین ویژگی طراحان و شرکت های مشهدی را نام ببریم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

دانش برنامه نویسی وردپرس عالی

فعالیت مداوم و پروژه های بسیار زیادی که این افراد طی سال های گذشته انجام داده اند، به علاوه دانش بالا و توانایی بسیار زیادی که دارند باعث شده است تا به تبحر و سرعت بسیار زیادی در کد نویسی رسیده باشند و پروژه های سنگین و بزرگ را بتوانند در تایمی به مراتب کمتر از زمان معمول تحویل مشتری دهند.

خلاقیت در طراحی و نوآوری در قالب WordPress

از آن جایی که اغلب کسانی که در حوزه وب در شهر مشهد فعالیت می کنند، در استارتاپ های مختلف فعالیت کرده اند و کار تیمی و هم اندیشی را با افراد دیگر تجربه کرده اند و به علاوه سن کمی هم دارند، از بسیار ذهن و خلاق و ایده پردازی بهره می برند و همین امر هم باعث شده تا در رقابت با سایر رقبا در شهر هایی مانند اصفهان و تهران، بسیار موفق تر باشند.

طراحی سایت ارزان وردپرسی با وجود کیفیت عالی

هزینه و قیمتی که توسط طراحان و شرکت های مشهدی به مشتریان ارائه می شود دقیقا بر اساس آن چیزی است که برای مشتری طراحی می شود و هیچگونه هزینه اضافه تری گرفته نمی شود. به همین دلیل قیمت طراحی سایت در مشهد بسیار ارزان تر و واقعی تر از سایر شهر ها ایران می باشد.

طراحی سایت با وردپرس

وردپرس یکی از بهترین سیستم های مدیریت سایت یا CMS به حساب می آید که به دلیل این که متن باز می باشد و کاربران فعال بسیار زیادی دارد، پیوسته به دلیل این ویژگی ها، در حال پیشرفت و بهبود توسط افراد زیادی می باشد. در کنار وردپرس سیستم های دیگری نظیر جوملا و دروپال نیز فعال هستند، اما قدرت و توانایی های وردپرس را ندارند و به همین دلیل زیاد فراگیر نشده اند.

قابلیت های بسیار زیاد وردپرس مانند هسته قدرتمند، به روز رسانی مستمر، رعایت استاندارد های سئو، پنل مدیریت ساده و قابل فهم، وجود قالب ها و افزونه های بسیار زیاد باعث شده است تا این CMS بسیار رشد داشته باشد و محبوبیت پیدا کند.

پیاده سازی و تطابق با php و MySQL

در حال حاظر زبان برنامه نویسی پی اچ پی جزو محبوب ترین زبان های برنامه نویسی به حساب می آید و بسیاری از سایت ها هسته سایت های خود را با آن پیاده سازی می کند. از آن جایی که هسته وردپرس با php نوشته شده است بسیار با این زبان تطابق دارد و انعطاف پذیری زیاد و قابلیت ارتقا و پیشرفت بسیار بالایی دارد.

به علاوه هر کدنویسی که به خواهد هر قابلیتی را به سایتی اضافه کند به راحتی آن را می تواند طراحی و کد نویسی کند و در قالب یک افزونه وردپرس آن را به سایت اضافه کند. همچنین افزونه های بسیار زیادی که وجود دارد را به صورت کاملا رایگان می توانیم از آن ها بهره ببریم و قابلیت های مختلفی را به سایتمان اضافه کنیم و آن را بهتر و قدرتمند تر کنیم.

رعایت اصول سئو در قالب وردپرس

شاید بتوان گفت که بهترین ویژگی وردپرس طراحی آن باشد که بسیار با استاندارد های سئو هماهنگ است و تجربه هم این را ثابت کرده است که سایت هایی که با وردپرس طراحی شده اند نسبت به سایر سایت ها رشد بسیار سریع تری در نتایج گوگل دارند.

هلدینگ گرین وب مجموعه ای حرفه ای و با تجربه در زمینه طراحی سایت این اطمینان را به شما می دهد تا سایت شما به گونه ای طراحی خواهد شد که در آن اصول برنامه نویسی، استاندارد های سئو و استراتژی های محتوا رعایت می شود و سایتی تحویل خواهید گرفت که در کنار بهینه بودن از لحاظ سرعت هم هیچگونه مشکلی نخواهد داشت.

جهت مشاوره برای طراحی سایت می توانید با ما در ارتباط باشید.  مشاوره

امنیت بالا و به روز بودن وردپرس

وردپرس از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و پیوسته افزونه ها و قابلیت های آن به روز رسانی می شود. این نفوذ ناپذیری وردپرس باعث شده تا بسیاری از شرکت های دولتی و فروشگاه های بزرگ سایت های خود را بر روی این بستر به وجود بیاورند و نگران امنیت آن و خطر هکر ها نباشند. فاکتور امنیت یکی از اصلی ترین نکات طراحی سایت شما به حساب می آید چرا که تمام اطلاعات شما و کسب و کارتان به همراه اطلاعات شخصی مشتریانتان نظیر ایمیل و شماره تلفن ها بر روی سایت قرار می گیرد و این وظیفه شما است تا به عنوان مدیر سایت از آن ها حفاظت کنید.

سعی کنید در انتخاب نام کاربری و رمز پنل وردپرس خود دقت کافی را داشته باشید و رمزی انتخاب کنید که به راحتی قابل حدس و در دسترس نباشد و وردپرس خود را به روز نگه دارید. این کار باعث می شود تا شما در مقابل افراد سود جو و هکر ها که قصد سو استفاده از سایت شما را دارند در امان باشید.

نکته مهم دیگر در خصوص وردپرس این است که با وجود این که متن باز است اما هسته ی آن بسیار امن و بدون هیچگونه شکاف امنیتی است. دلیل آن هم این است که مرکز وردپرس پیوسته در حال به روز رسانی و ارتقا است.

در مواردی گفته می شود که در طراحی سایت هایی که سمت سرور هستند و بر اساس وردپرس کار می کنند، از لحاظ امنیتی مشکلات و حفره هایی دارند. اما اگر دقیق شویم می بینیم که مشکل از برنامه نویس و کد نویس بوده که استاندارد و طبق اصول کار خود را انجام ندادند و باعث ایجاد حفره های امنیتی شده اند. یا شرکت هایی که هاست یا سرور را ارائه می دهند، ممکن است از لحاظ امنیتی چندان قوی نباشد و به راحتی قابل نفوذ باشند.

طراحی سایت حرفه ای

تنها داشتن یک سایت برای موفقیت شما و رشد تان در حوزه وب کافی نیست. سایت شما باید به گونه ای باشد تا مشتری و بازدیدکنندگان به آن جذب شوند و شما چیز متفاوتی به آن ها ارائه کنید که هیچ نمونه مشابه آن وجود نداشته باشد. مهم ترین نکته این است که سایت بر اساس آن چیزی طراحی شده باشد که شما سفارش داده بودید تا بتواند به بهترین نحو نیاز مشتری ها را بر طرف کند.

فاکتور هایی مانند ساده بودن دسترسی به محتوا و مطالب سایت و بر طرف شدن نیاز کاربر، سرعت مناسب در لود شدن اطلاعات، طراحی مدرن و کاربر پسند بودن سایت، می توانند نقش اساسی را در موفقیت سایت شما بازی کنند و از آن یک سایت حرفه ای بسازند.

تا زمانی که شما نتوانید در رتبه های گوگل پیشرفت کنید، به ترافیک بالایی دست پیدا کنید و بازدید کنندگان سایت خود را بالا ببرید عملا هیچ کاری نکرده اید. اما تمامی این ها نیاز به زیر ساخت هایی است که داشتن سایت حرفه ای که بر اساس اصول طراحی سایت و سئو باشد، یکی از اصلی ترین مواردی است که باید حتما آن را داشته باشید.

مسئله دیگر محتوا سایت است. اگر شما سایتی داشته باشید که بهترین امکانات را داشته باشد ولی هیچ گونه محتوای مناسبی نداشته باشد تا بازدیدکننده را به خود جذب کند، سایت شما هیچگونه ارزشی نخواهد داشت.

کارشناسان گرین وب پس از این که طراحی سایت حرفه ای شما به پایان رسید، حاضر هستند تا بهترین خدمات پشتیبانی را به شما ارائه دهند. ما در کنار شما خواهیم بود تا مسیر های موفقیت و پیشرفت را به شما نشان دهیم و از طریق خدمات دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت بتوانید کسب و کار خود را مطرح کنید و آن را به درآمد و سود دهی برسانید. خدمات اولیه ای که شما در خصوص طراحی سایت دریافت خواهید کرد موارد زیر خواهند بود.

  • گرافیک جذاب و مدرن
  • طراحی رابط کاربری و تجربه ای حرفه ای
  • کاربر پسند بودن
  • سرعت بالا سایت
  • امنیت بسیار بالا
  • محتوا مناسب و حرفه ای
  • واکنشگرا بودن
  • منطبق با خواسته های شما و نیاز مشتریانتان
  • هماهنگ با تمام مرورگز های رایج
  • کدنویسی های اصولی و بهینه

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

خیلی ها پس از این که موفقیت های اخیر فروشگاهای اینترنتی نظیر دیجی کالا و بامیلو و به وجود آمدن فرهنگ خرید اینترنتی در بین مردم را دیدند، به این فکر افتادند تا کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنند و همین اتفاق ها هم باعث شد تا این بازار تبدیل به یک اقیانوس قرمز با رقیبان قدرتمند بسیار زیادی شود.

اگر شما هم در این فکر هستید تا با طراحی سایت فروشگاهی اقدام به فروش کالا و خدمات خود کنید، قبل از هر چیز به شما پیشنهاد می کنیم تا در کار خود نوآوری داشته باشید و چیزی را ارائه کنید تا جدید باشد و مشتری به آن جذب شود. اگر تصمیم داشته باشید تا راه سایر رقبای بزرگ را با خیال رسیدن به موفقیت آن ها طی کنید، احتمال این که شکست بخورید و منابع خود را از دست بدهید بسیار بالا خواهد بود.

سایتی که برای شما طراحی خواهد شد قطعا به نوع فروشگاه شما بستگی دارد و کاملا بر اساس آن باید طراحی شود. نکته ای که حتما باید در طراحی سایت فروشگاهی رعایت شود این است که کاربر را در نگاه اول به خود جذب کند و او را زود تر به درگاه های پرداخت سایت برساند. به علاوه پنل مدیریتی آن هم باید بسیار ساده و روان باشد تا کار کردن و به روز کردن سایت به راحتی امکان پذیر باشد و اطلاعات تفکیک شده و دقیقی از آمار های سایت نظیر آمار فروش، موجودی انبار و سایر شاخص ها در اختیار مدیر سایت قرار دهد.

تعرفه های سفارش طراحی سایت

قیمت یک سایت از روی امکانات و نوع آن معلوم می شود. هر اندازه که سایت شما به صورت حرفه ای تر طراحی شده باشد، زمان بیشتری روی آن گذاشته شده باشد و قابلیت ها و امکانات بیشتری برایش تعریف شده باشد، قیمت آن بالاتر خواهد رفت. فقط حواس خود را جمع کنید تا سایتی که تحویل می گیرید و هزینه ای را بابت آن پرداخت می کنید بر اساس آن چیزی باشد که برای شما طراحی و ساخته شده است. خیلی از شرکت ها متاسفانه در قبال پولی که از مشتری های خود می گیرند، سایت مناسبی تحویل آن ها نمی دهند و از اعتمادشان سو استفاد می کنند.

برای سفارش طراحی سایت با گرین وب در ارتباط باشید.  سفارش طراحی سایت

 

یک دیدگاه

سوال امنیتی *

  • […] بخواهید قالبی زیبا و ساده را برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس یا جوملا طراحی […]

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید