وبلاگ گرین وب

هزینه و نرخ طراحی سایت

نرخ نامه طراحی سایت گرین وب

هزینه های طراحی سایت در گرین وب بر اساس نفر ساعت محاسبه می شود.

برای اطلاع از نرخ طراحی سایت ما می توانید با شماره ما در ارتباط باشید :

05137638100 داخلی 209 و 210

 

سفارش طراحی سایت و مشاوره رایگان

 

تعرفه های طراحی سایت

هزینه ای که بابت هر چیز پرداخت می کنید بسته به ارزش و کارایی آن متفاوت است. به طور مثال قیمت یک دوربین عکاسی حرفه ای چندین برابر قیمت یک دوربین عکاسی آنالوگ می باشد. قیمت طراحی سایت نیز در کاربرد های مختلف، متفاوت می باشد. دلیل این تفاوت، نیاز های متمایز در کسب و کار های مختلف است. پس در حال حاظر رقابت قیمت طراحی سایت در کیفیت، کد نویسی و بهینه سازی است. شما می توانید با نظر خود و طبق شرایط و نیازتان درخواست طراحی سایت کنید. پس قیمت به طور یکسان نمی باشد. اگر به دنبال طراحی سایت و تعرفه های آن هستید، در این مقاله با ما همراه باشید.

با برخی از پارامتر های تاثیرگذار در هزینه های طراحی یک سایت آشنا شوید.

بدون شک کیفیت وب سایت طراحی شده از موارد بسیار موثر در قیمت است. این مورد خود شامل دو بخش دیگر می باشد. بخش تکنولوژی و برنامه نویسی وب سایت و بخش طراحی ظاهری وب سایت که در ادامه ی توضیحاتی کوتاه با آن ها آشنا می شوید.

قیمت طراحی سایت
قیمت طراحی سایت

طراحی ظاهری سایت

قیمت طراحی سایت می تواند بسته به ظاهر آن متفاوت باشد. یک طراح سایت قوی تسلط کامل بر دانش روان شناسی رنگ ها دارد. زیبایی وب سایت متناسب با فضای کاری شما و هماهنگ بودن دیزاین با کاربرد وب سایت بسیار در جذب کاربر و تبدیل مخاطب به مشتری موثر می باشد. همه ی این موارد با توجه به سطح کار، می تواند تاثیر گذار باشند.

برنامه نویسی و تکنولوژی وب سایت

مورد بعدی که موجب تغییراتی در قیمت طراحی می شود به نوع وب سایت و ماژول اختصاصی که وب سایت به آن نیاز دارد بستگی دارد. علاوه بر ماژول های پایه، امکانات اختصاصی نیز بر روی وب سایت تعبیه می شوند.

حال به بررسی قیمت طراحی سایت در زمینه های متفاوت می پردازیم.

هزینه طراحی سایت خبری

نخست به امکانات مورد نیاز یک سایت خبری استاندارد توجه کنید. این امکانات شامل ماژول مدیریت خبر ها، مدیریت مقاله ها، وبلاگ، نظرسنجی و هم چنین آمار تفکیکی مطلب های سایت است. حال با برآورد هزینه ی امکانات ذکر شده، قیمت طراحی سایت خبری دلخواه خود را محاسبه کنید.

قیمت طراحی سایت گرافیکی

از آن جایی که محتوای یک وب سایت گرافیکی شامل تصویر های زیادی می باشد، نیاز به دیزاینی خاص و هماهنگ با زمینه ی کاری دارد. شاید متفاوت بودن آن به قیمت طراحی بیفزاید. اما نتیجه ی حاصل از یک کار بی نقص، باعث رضایت شما خواهد شد. ماژول گالری تصاویر از امکانات ویژه ی آن است. تصاویر می توانند به عکاسی، دکوراسیون و هر چیز دیگری مربوط باشند. نگران قیمت طراحی سایت نباشید و به جلوه ی کار و جذب مخاطب فکر کنید.

قیمت طراحی سایت شرکتی

یک وب سایت شرکتی باید به گونه ای طراحی شود که ارتباط با مشتری در آن ساده باشد. سایت شرکتی با توجه به کسب و کار شما نیازمند ماژول های مدیریت فرم ساز شامل فرم استخدام و سفارشات و سوالات متداول می باشد. طراحی آن باید به گونه ای باشد که کاربر با ورود به سایت احساس راحتی داشته باشد. با توجه به این موارد می توانید قیمت طراحی سایت را پیش بینی کنید.

نرخ طراحی سایت چند زبانه

در وب سایت های چند زبانه، قیمت به این گونه می باشد که نیمی از آن یک زبانه به آن افزوده می شود. به عنوان نمونه هزینه ی یک طراحی وب سایت یک زبانه 1000000 تومان و هزینه ی طراحی وب سایت چند زبانه 1500000 تومان می شود.

شما می توانید برای سنجیدن کیفیت کار طراح برای اطمینان از قیمت طراحی سایت ویژگی هایی را در نظر داشته باشید. طراحی سایت باید با اصول سئو و موتور جست و جوی گوگل و گرافیکی عالی با در اختیار داشتن برترین تکنولوژی ها در تناسب باشد.

طراحی سایت کاملا ریسپانسیو

وب سایت طراحی شده با سایز هر دستگاهی مانند تبلت، لپ تاپ و موبایل در تناسب است. مشکلی در نمایش دادن آن در مرورگرهای متفاوت ندارد. تعداد بازدید ها رو به رشد خواهد بود. چرا که کاربر با وب سایت احساس راحتی دارد. هر چند این مورد در قیمت طراحی سایت تاثیر خواهد داشت.

سئو و بهینه سازی سایت

یک سایت سئو شده از نیاز های اصلی هر کسب و کار آنلاین می باشد. سئو شامل اصولی می باشد که به کمک آن رتبه ی وب سایت خود را در نتیجه های جست و جو ی گوگل افزایش می دهید. راهنمایی هدفمند کاربر به وب سایت شما بسیار در رونق کسب و کارتان اثربخش خواهد بود. پس این ویژگی طراحی سایت که باعث ایجاد تغییر در هزینه های شما می شود، بسیار ضروری است.

طراحی سایت اختصاصی

شما می توانید با طراحی سایت اختصاصی و پرداختن مقداری بیشتر از قیمت طراحی سایت معمولی کسب و کارتان را به گونه ای دیگر معرفی کنید. دقیقا همان ذهنیتی را از کسب و کارتان برای مخاطب بسازید که مدت ها به آن فکر کردید. وب سایتی خاص با تصاویر مناسب و دیزاین تخصصی با توجه به خواص رنگ ها قطعا به کسب و کارتان جلوه بهتری می دهد.

قابلیت اتصال سایت به تلگرام

در حال حاضر تلگرام از پر کاربرد ترین اپلیکیشن ها در ایران است که طرفداران زیادی دارد و میان کاربران محبوب است. این اپلیکیشن همواره در حال توسعه می باشد. از امکاناتی که می توان به وب سایت شما افزود اتصال آن به تلگرام است. این کار به گونه ای صورت می گیرد که مطلب انتشار یافته در وب سایت، مستقیما در کانال تلگرام نیز منتشر شود. تنها با افزایش مبلغ کمی به قیمت طراحی سایت، می توانید به کار هایتان در کنار راحت بودن، سرعت ببخشید.

به هر حال فراموش نکنید که نوسان قیمت طراحی سایت در دنیای بی ثبات آن همیشگی است. پس در مواجه شدن با تفاوت هزینه ها در زمان تحویل پروژه، سورپرایز نشوید.

هزینه ی خرید سایت به چه فاکتور هایی وابسته است؟

اگر تا به حال به دنبال طراحی سایت برای کسب و کار خود بوده اید حتما درباره ی هزینه ی خرید سایت هم تحقیق کرده اید تا بفهمید که برای طراحی سایت برای کسب و کار خود چه مقدار باید هزینه کنید. با یک جستجو ی ساده در اینترنت به این موضوع پی می برید که هزینه ی خرید سایت در شرکت های مختلف بسیار متفاوت است. هزینه های خرید سایت از هزینه های بسیار پایین و حتی رایگان شروع می شود تا قیمت های چند ده میلیونی، به طوری که یکی از گسترده ترین بازه های قیمتی را می توان به خدمات طراحی سایت نسب داد. به راستی این همه تفاوت در قیمت ها برای چیست و آیا ساخت سایت حرفه ای رایگان ممکن است؟

گاهی اوقات کاربران با تبلیغات شرکت هایی مواجه می شوند که در ازای طراحی سایت با امکانات وسیع هزینه ی بسیار اندکی را دریافت می کنند و گاهی اوقات نیز شرکتی در ازای طراحی سایت با امکانات معمولی هزینه های بالایی را از کاربرانش دریافت می کند. در این مقاله می خواهیم درباره ی فاکتور ها و متغیر های تاثیر گذار در هزینه ی خرید سایت توضیحاتی به شما کاربران بدهیم.

فاکتور های غیر اساسی در هزینه ی خرید سایت

طراحی سایت زیبا و با کیفیت، تحویل در سریع ترین زمان، پشتیبانی شبانه روزی و ….. کلمات و عباراتی هستند که معمولا شرکت های طراحی سایت برای جذب کاربران از آن ها استفاده می کنند. اما واقعا این عوامل در طراحی سایت تاثیر گذارند؟ نمی توان تاثیر این عوامل در طراحی سایت را نادیده گرفت اما امروزه نقش این عوامل کمرنگ تر شده و فاکتور های موثر دیگری اهمیت پیدا کرده اند.

فاکتور های اساسی و مهم در هزینه ی خرید سایت

فاکتور های اساسی در هزینه ی طراحی سایت به دو دسته تقسیم می شوند. از آنجایی که انواع سایت ها ویژگی های متفاوت و گوناگونی دارند. عوامل موثر در تایین قیمت این نوع سایت ها متفاوت است به طور مثال ویژگی های یک سایت فروشگاهی کاملا متفاوت است با ویژگی های یک سایت شرکتی یا خبری و به همین خاطر هزینه ی خرید سایت شرکتی با فروشگاهی کاملا متفاوت است.

اما یکسری ویژگی های عمومی هستند که مربوط به همه ی سایت های می باشند و وابسته به نوع خاصی از سایت نمی باشند که در ادامه می خواهیم به بررسی این عوامل موثر در طراحی سایت بپردازیم.

  • دامنه

اولین قدم برای راه اندازی یک وبسایت اینترنتی انتخاب دامنه و یا آدرس اینترنتی برای وبسایت می باشد. هر وبسایتی باید برای خود یک نام دامنه داشته باشد و این دامنه ها بر اساس پسوند های آخرشان قیمت گذاری می شوند به عنوان مثال دامنه هایی با پسوند ملی ir قیمتی در حدود 10 هزار تومان دارند اما دامنه هایی با پسوند های com, org, app, io و … قیمت های بالایی در حدود 150 هزار تومان دارند. پس اولین عامل موثر در هزینه ی خرید سایت نام دامنه ی آن می باشد.

  • هاست یا سرور

قدم دوم برای راه اندازی یک وب سایت و دومین عامل موثر در هزینه ی خرید سایت، خرید یا اجاره ی یک فضای ذخیره سازی برای ذخیره ی اطلاعات وبسایت روی آن است. گستره ی قیمتی هاست ها و سرور ها بسیار بیشتر از دامنه می باشد به طوری که هزینه ی هاست و سرور از هاست های رایگان شروع شده تا سرور های چندین میلیونی یک یکی از مهم ترین عوامل در قیمت هاست ها فضای ذخیره سازی آن است و برای یک سایت فروشگاهی به دلیل نیاز به آپلود تعداد زیادی عکس در سایت، کاربر لازم است که حد اقل یک هاست یک گیگابایتی برای سایت خود اجاره کند. البته فاکتور های زیادی دیگری نیز در قیمت هاست و سرور موثر هستند که در مقالات بعدی به آن ها می پردازیم.

  • امکانات سایت:

این که وبسایت شما از دو زبان پشتیبانی کند، برای نمایشگر های مختلف مناسب باشد یا در اصطلاح واکنشگرا باشد، هماهنگ با مرورگر های گوناگون باشد. قالب وبسایت اختصاصی طراحی شود یا از قالب های آماده استفاده شود، اصول و استاندارد های لازم درباره موارد مختلف در آن رعایت شود یا خیر و ….. مواردی هستند که هر کدام تاثیر زیادی در هزینه ی خرید سایت دارند.

سئو یکی از عوامل بسیار مهم و موثر در هزینه ی خرید سایت می باشد و یک فرآیند نسبتا طولانی است چرا که سئو دو دسته فاکتور دارد که یکی مربوط به بخش طراحی و کدنویسی می باشد و یک دسته مربوط به کار هایی است که باید در طول زمان انجام شود و دسته ی دوم و معمولا به عنوان خدمات پس از فروشی است که شرکت ها در قالب خدمات اضافی به کاربران خود ارائه می دهند.

  • پشتیبانی

آخرین و مهم ترین فاکتور موثر در هزینه ی خرید سایت، هزینه ی پشتیبانی آن می باشد. شاید در نگاه اول پشتیبانی آنقدر مهم و تاثیر گذار در خدمات ارائه شده توسط شرکت ها نباشد اما آن دسته از شرکت ها که هزینه های چند ده میلیونی از کاربران خود دریافت می کنند بخش زیادی از این هزینه را بابت پشتیبانی درنظر میگیرند. پشتیبانی خدمات زیادی ارائه می دهد به عنوان مثال در هر ساعتی از شبانه روز که سایت شما دچار مشکل شد می توانید با بخش پشتیبانی شرکت طراحی سایت تماس گرفته و برای رفع مشکل سایت خود اقدام کنید. خدمت دیگری که پشتیبانی ارائه می دهد این است که اگر پس از مدتی به این نتیجه رسیدید که بهتر است قسمتی از سایت تغییر کند و دوباره طراحی شود می توانید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست خود را ارائه دهید.

موارد تاثیر گذار زیاد دیگری هم مانند پنل مدیریتی وبسایت و … هستند که در هزینه ی خرید سایت تاثیر گذارند اما موارد یاد شده در بالا از اهمیت بالاتری برخودارند.

شرکت دانش بنیان گرین وب با تجربه ی چندین ساله در حوزه ی طراحی سایت و اپلیکیشن برای کسب و کار های مختلف و همچنین به کارگیری نیرو های بسیار متخصص در زمینه ی طراحی سایت و اپلیکیشن های موبایلی آماده خدمت رسانی و دریافت سفارشات طراحی سایت و اپلیکیشن های موبایلی از شما کاربران محترم می باشد. برای ارسال سفارش به این لینک مراجعه کنید.

 

 

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید