وبلاگ گرین وب
سینما مدیر

گزارش سینما مدیر: رهبران بزرگ چگونه الهام بخش می‌شوند؟

اولین همایش «سینما مدیر» با بررسی اهمیت نقش مدیران در سازمان‌ها برگزار شد

هر رویداد همواره بستر فرصت ها و چالش های بسیاری است که باعث رشد، توسعه و برطرف کردن مشکلات موجود خواهد شد. اولین همایش «سینما مدیر؛ رهبران بزرگ چگونه الهام بخش می‌شوند» با مشارکت «سازمان مدیریت صنعتی» و «هلدینگ دانش بنیان گرین وب» شنبه 19 بهمن در سالن وفا غفاریان سازمان مدیریت صنعتی تهران برگزار شد. در این همایش فیلم «تد(TED)» اکران و در ادامه دایره طلایی سایمون سینک مورد بررسی مدیران قرار گرفت.

گرین‌وب یک شرکت استارت آپی توانمند است

دکتر کیانی بختیاریمدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در ادامه رویداد سینما مدیر ضمن اشاره به اهمیت حضور مدیران در این همایش گفت: علاقه به نوآوری و پژوهش در زمینه موضوعات نوآورانه مدیریتی از سوی مدیران حائز اهمیت است و خوشبختانه مدیران حاضر علاوه بر تجربه فراوان دستاوردهای مدیریتی بسیار زیادی داشته‌اند.

ابوالفضل کیانی بختیاری افزود: هلدینگ دانش بنیان گرین‌وب یکی از شرکت‌های استارت آپی بسیار توانمند است که توفیق آشنایی با این شرکت در نمایشگاه الکامپ را داشتم و از آن تاریخ همکاری‌های بسیار خوبی در زمینه IOT در رشته صنعت‌های مختلف داشته‌ایم.

وی ادامه داد: هلدینگ دانش بنیان گرین‌وب پتانسیل بسیار بالایی دارد و شاهد آن جوانان متخصص و متعهدی هستند که تعداد آنان بیش از صدنفر است و در مشهد گردهم آمده‌اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با اشاره به توانمندی هلدینگ گرین وب در انجام پروژه‌های مختلف گفت: این توانمندی ایجاد شده اکنون پیشتاز در بسیاری از فناوری‌ها شده است و در عملیات زمینه‌های مختلف مانند در نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع غذایی نیز همکاری دارد.

کیانی خاطرنشان کرد: خانه مدیران صنعت در سال ۱۳۷۵ با هدف ارتباط با فارغ التحصیلان رشته‌های مختلف تاسیس شد و هدف آن ارتباط چند جانبه برای یادگیری و به روزآوری در علوم مختلف فارغ التحصیلان و استفاده از دانش آنان بود و یکی از اهدافی که خانه مدیران داشت این بود که توانست چنین جمعی را کنار هم جمع کند.

وی تصریح کرد: آموزش در بهترین حالت ۱۰ درصد به صورت تئوری، ۷۰ درصد در محل کار و ۲۰ درصد به صورت مجاورتی است و همیشه در صدد بودیم تا بر نگرش، بینش و فرهنگ یکدیگر اثرگذار باشیم و افتخار می کنیم که امروز در این خصوص بیش از ۴۶۵ جلسه برگزار شده است که تمام موضوعات آن در سایت سازمان قابل دسترسی است.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با اشاره به اعضای خانه مدیران گفت: اعضای این کانون را مدیران ارشد، معاونان، دانشجویان، نخبگان و حتی بسیاری از کاسبان تشکیل می‌دهند که به صورت مستقیم و غیر مستقیم با صنعت در ارتباط هستند و در حال حاضر اعضای این سازمان از مرز ۶۰۰۰ نفر گذشته است و شبکه سازی یکی از مهمترین رویکرد‌های خانه مدیران در طی این سال‌ها بوده است و در همین زمان تبدیل دانش ضمنی به دانش آشکار یکی دیگر از کارهای مهمی بوده که خانه مدیران توانسته آن را به خوبی انجام دهد.

وی افزود: اخیرا با سازمان ملی بهره‌وری تفاهم نامه‌ای منعقد و افرادی را که تحت نظارت سازمان آموزش‌های مختلف را در گذشته گذرانده بودند را دعوت به همکاری کردیم و به این طریق این ظرفیت بالقوه را توانستیم به بالفعل تبدیل کنیم.

کیانی در پایان تصریح کرد: در سینما مدیر مباحثی مطرح می‌شود که پر از مضامین مهم مدیریتی است که شاید اگر بخواهد در کتاب‌ها دنبال این مطالب باشد باید ساعت‌ها زمان خود را برای آن صرف کند، اما به صورت سمعی و بصری به راحتی اکنون این کار انجام می‌شود.

محور اصلی در گام دوم انقلاب نیروی انسانی است

معاون منابع انسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در این همایش گفت: ما ارتباطات خوبی را با مجموعه صنایع کشور و دانشگاه‌ها برقرار کردیم و در حال حاضر با اکثر دانشگاه‌های کشور در زمینه صنعت ارتباط داریم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مجید ابن‌الرضا افزود: ۴۰۰ شرکت دانش بنیان در مجموعه وزارت دفاع در حال فعالیت هستند و بیش از دوهزار نفر از نخبگان علمی کشور در مجموعه شبکه همکاران همکاری می‌کنند و موقعیت خوبی را بوجود آورده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه استارت‌آپ‌ها در کشور برقرار شده است. آموزش‌های مختلف در زمینه کسب و کار یکی از نیازهای اساسی در این زمینه است که به دنبال آن هستیم تا بتوانیم این مشکل را حل کنیم و با تعامل باید بتوانیم از ظرفیت‌های هم استفاده کنیم.

در ادامه این همایش فیلم «تد(TED)» با موضوع الهام بخشی مدیران اکران شد که مورد توجه حاضران در جلسه قرار گرفت. پس از اکران فیلم نیز آقایان مرتضی مرادیان سفیر سابق ایران در دانمارک، دکتر غلامرضا توکلی موسس و صاحب امتیاز بنیاد یادگیری و شکوفایی اندیشه،.دکتر علی محمد گودرزی عضو هیات مدیره ومعاون توسعه و کسب و کار سازمان مدیریت صنعتی و دکتر عین الله فرامرز رئیسی عضور هیات مدیره انجمن منابع انسانی به عنوان تحلیلگر به بررسی فیلم پرداختند و بخش پنل جلسه پرسش و پاسخ فیلم با فعالیت حاضران بسیار پررنگ برگزار شد.

در این جلسه حاضران سوالات خود را مطرح و پاسخ ها را از سوی تحلیلگران دریافت کردند. در اولین جلسه از سینما مدیر که با همکاری سازمان مدیریت صنعتی و هلدینگ دانش بنیان گرین وب برگزار شد، دکتر نظری مدیر ارتباط صنعت و دانشگاه سازمان مدیریت صنعتی ،دکتر ابوالقاسمی از سازمان فضایی کشور، مهدی محمدی مدیرعامل هلدینگ دانش بنیان گرین‌وب و مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها حضور داشتند.

افزودن دیدگاه

سوال امنیتی *

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید