وبلاگ گرین وب

برترین اپلیکیشن‌های موبایل برای مدیریت امور روزانه

 Join.me

اپلیکیشن‌های زیادی در حیطه برگزاری کنفرانس از راه دور وجود دارد، اما همه آنها روی دستگاه‌های موبایل اجرا نمی‌شوند.

با Join me آشنا شوید. این نرم افزار ابزاری آنلاین برای برگزاری جلسات است که به راحتی می‌توانید به تنظیم آن پرداخته و از روی هر دستگاهی اجرایش کنید. یعنی اگر نمی‌خواهید اپلیکیشن‌ آن را دانلود کنید، ایرادی ندارد و می‌توانید نسخه وب آن را مورد استفاده قرار دهید.

با این اپلیکیشن می‌توانید به رایگان صفحه مانیتور خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و کنفرانس‌های ویدئویی تدارک ببینید. ویژگی‌های مفید دیگری نیز در این اپلیکیشن وجود دارد که به همه اعضای حاضر در جلسه امکان این را می‌دهد تا دیدگاه‌هایشان را به شکل مجازی با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

پلت فرم: Android – IOS

قیمت: رایگان

Gyst

وقتی کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و و قت زیادی در اختیار ندارید، ممکن است به سادگی دچار کلافگی شده یا کارهایتان را به تعویق بیندازید. Gyst اپلیکیشنی است که باعث می‌شود کارهایتان منظم‌تر شده و کارایی‌تان افزایش یابد.

این اپلیکیشن پیامک‌ها، مخاطبان و برنامه‌های تقویمتان را در یک صفحه به نمایش می‌گذارد تا شما مجبور نباشید تک تک آنها را بررسی کنید. همچنین گزینه‌هایی برای اولویت‌بندی پیامک‌ها، برنامه‌ریزی جلسات و برقراری ارتباط با همکاران نیز وجود دارد.

پلت فرم: Android – IOS

قیمت: رایگان

Doodle

برنامه‌های روزمره، اگر به شکلی مرتب برنامه‌ریزی نشده باشند، واقعا می‌توانند شما را دچار سردرگمی و کلافگی کنند.

Doodle اپلیکیشنی است که به شما کمک می‌کند برنامه‌های روزانه‌تان را به شکلی جالب طراحی کرده و به آنها نظم ببخشید.

این نرم افزار چگونه کار می‌کند؟ شما باید وارد شوید، برنامه‌ای را مشخص کنید و چند بازه زمانی برای آن مشخص می‌کنید و به همکارانتان اطلاع دهید. سپس آنها ساعتی را که برایشان مناسب است انتخاب می کنند. اینجاست که اپلیکیشن وارد عمل می‌شود و بهترین بازه زمانی را که برای بیشتر افراد مناسب است، اعلام می‌کند. نکته جالب اینجاست که حتی نیاز نیست همکارانتان برای اعلام ساعت مطلوب خود، وارد این اپلیکشن شوند.

پلت فرم: Android – IOS

قیمت: رایگان

Trello

ترلو اپلیکیشن فوق العاده دیگری است که به درد افراد پر مشغله‌ای می خورد که تعهدات کاری زیادی دارند.این اپ می‌خواهد به شما در انجام دادن کارها و حفظ نظم کمک کند. به این خاطر بوردهایی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا خمه کارهایی که باید انجام دهید را روی آنها ثبت کنید.

هم می‌توانید کارهای تک نفره‌تان را ثبت کنید و هم کارهای گروهی ( در این مورد می‌توانید همکارانتان را نیز به بورد مورد نظر اضافه کنید تا از روند پیشرفت کارها آگاه شوند.

همچنین می‌توانید فهرست کارهایی را که باید انجام دهید روی بورد‌ها بنویسید. وظایف افراد را تک تک مشخص کنید. در مورد مسئله ‌های مختلف نظر بدهید. فایل‌ها و ویدیو آپلود یا ضمیمه کنید. استفاده از این اپ رایگان است، اما می‌توانید با پرداخت هزینه بیشتر، حساب کاربری طلایی گرفته و از گزینه‌های دیگری نیز بهره‌مند شوید.

پلت فرم: Android – IOS

قیمت: رایگان

 

گوگل درایو

شما یا می‌توانید از مجموعه مایکروسافت آفیس استفاده کنید (وهزینه زیادی بپردازید – که البته در ایران اینطور نیست! ) یا فقط از گوگل درایو بهره بگیرید.

درایو مجموعه کاملی از نرم افزار‌های پردازش متن، پایگاه داده و اراطه مطلب را در اختیار کاربران خود قرار داده است. نکته فوق العاده خوب گوگل درایو این است که بر پایه کلاود ساخته شده و شما می‌توانید از طریق هر دستگاهی به فایل‌های خود دسترسی داشته باشید. همه چیز در پایان کار شما ذخیره می‌شود و شما می‌توانید بعدها به ویرایش یا مشاهده آن بپردازید.

پلت فرم: Android – IOS

قیمت: رایگان

Slack

بازار اپلیکیشن‌های ارتباطی تقریبا اشباع شده است، اما وقتی که می‌خواهید در جریان کارهای همکاران و هم گروهی‌هایتان باشید، اسلک بهترین اپلیکیشن موجود خواهد بود.

به وسیله این اپ می‌توانید با هر کسی گفت‌و‌گو کنید، فایل‌هایی را برای شخص یا گروه‌هایی ارسال کنید و همچنین از گزینه جست‌و‌جوی آن برای پیدا کردن فایل‌ها و گفت‌و‌گوهای قدیمی بهره‌مند شوید.

همچنین این اپلیکیشن با سرویس‌های دیگری چون درآپ باکس، آسانا، گوگل درایو، توییتر، ذن دسک و … ادغام شده و در هر پلت فورمی، از جمله گوشی‌های هوشمند، همگام‌سازی می‌شود.

پلت فرم: Android – IOS

قیمت: رایگان

Peakon

پیکون پلت فورمی بر پایه وب و اپلیکیشنی برای سیستم عامل IOS است که به منظور به حداکثر رساندن میزان بهره‌وری شرکت‌ها ساخته شده است. این اپلیکیشن به شکلی خودکار نظراتی را در مورد عملکرد کارمندان ارسال می‌کند و میزان مشارکت آنها را می‌سنجد تا محیط‌کاری شادتر و حرفه‌ای تری ایجاد کند. خوب به نظر می‌رسد مگرنه؟ اما هنوز در مورد عملکرد آن شک دارید درست است؟ توضیحش ساده است. پیکون به طور مرتب سوالاتی از شما می‌پرسد تا تحلیلی منسجم و واقع گرایانه در مورد احساستان در محل کار داشته باشد. اگر چه برای ثبت نام در این سرویس باید هزینه‌ای پرداخت کنید،اما می‌توانید در ابتدا از دوره آزمایشی سی روزه آن بهره‌مندشوید و سپس در مورد خریدش تصمیم‌گیری کنید.

پلت فرم:  IOS

قیمت: رایگان

افزودن دیدگاه

سوال امنیتی *

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید