وبلاگ گرین وب

چگونه به اهداف فروش خود برسید!

دستیابی به فروش هدف گذاری شده

اکنون زمان آن است که به آنچه می‌توانید برای اهداف فروش خود در سال جاری انجام دهید، فکر کنید. چه زمانی برای انجام این اقدامات جهت رسیدن به اهدافتان بهتر است؟

چینی‌ها می‌گویند ( بهترین زمان برای کاشت یک درخت،۲۰ سال پیش بود.) در اینجا می‌گوییم چه کنید تا به اهداف فروشتان برسید.

موفقیت را ارزیابی کنید.

 

من با یک کارشناس فروش بسیار مستعد، حرفه‌ای و سخت کوش کار می‌کنم. او برای شناخت محصولش زمان می‌گذارد و می‌تواند با دانشش، به طور موثر ارتباط بر قرار کند. شغل او نیاز به آموزش، آگاهی و تغییر نگرش‌های مردم دارد.

او باید عملکرد خود را ارزیابی کند، هرچند ارزیابی محصول او سخت باشد. بنابراین گزارش او شامل معیارهایی مانند تعداد شرکت‌کننده‌ها در برنامه‌هایی که او ارائه داده و همچنین مکان‌های جغرافیایی و تعداد برنامه‌هاست.

این یک استراتژی است که منجر به ناامیدی خواهد شد. هدف او آموزش و تغییر نگرش‌ها بود، پس چگونه نشان‌ می‌داد که مردم از طریق یک برنامه حضور یافتند تا آن را انجام دهند؟

اگر افراد نامناسبی در برنامه‌اش شرکت می‌کردند، چه می‌شد؟ چه می‌شد اگر او ۵۰ برنامه برای ۲۰۰۰ نفر ارائه می‌داد؟ آیا به جای آن نمی‌توانست ۱۰ برنامه را ارائه دهد و به همین تعداد برسد؟ در این مورد او فقط زمانش را با ارائه ۴۰ برنامه دیگر که ضروری نبودند، تلف کرد.

در سال جاری او باید ارزیابی خود را با اهدافش هماهنگ‌تر کند و موفقیتش را بیشتر بیازماید.


مطالعه این مقاله را از دست ندهید: ۴ راه افزایش حیرت‌انگیز درآمد برای شما


مشغول بودن به معنای موفق بودن نیست.

 

سپس این فروشنده نتایج خود را از لحاظ جغرافیا گزارش داد، چون تخصیص مرزوبوم، به وسیله استان بود. صرفا اینکه به شما یک قلمرو بزرگ داده شده است، به این معنی نیست که باید به تمام نقاط قلمرو خود بروید. چرا؟ همه مشتری‌ها برابر نیستند، مهم نیست آنها کجا واقع شده‌اند.

من می‌بینم که برخی از فروشندگان، بیشتر بر مشتری‌هایی که از لحاظ جغرافیایی به آنها نزدیک‌تر هستند و راحت‌تر به آنجا می‌روند، تمرکز می‌کنند. این امر تنها در صورتی پیش می‌رود که کارشناس فروش بر اساس تحلیل استراتژیک منطقه فروش برای زندگی در آن شهر به کار گرفته شده باشد. یک تحلیل استراتژیک، بزرگ‌ترین مشتریان و افرادی را که دارای بیشترین پتانسیل هستند، شناسایی کرده و پس از آن هزینه‌های رفت و آمد برای رسیدن به مشتریان مهم مقرون به صرفه را تجزیه و تحلیل می‌کند.

یک جغرافیای عظیم، محدودیت‌های بیرونی سفر را تعیین می‌کند. این جغرافیا تعیین نمی کند که باید به کجا سفر کنید و نیازی نیست که به همه جا بروید. شما فقط باید به سمت مشتریان کلیدی سفر کنید، زیرا آنها شما را به اهداف فروشتان خواهند رساند. شما صرفا با هزینه کردن برای سفر با خودروی خود یا هواپیما به سود فروش مورد نظر خود نخواهید رسید.

وقتی آب را می‌ریزید، به همه جا جاری می‌شود، اما زمانی که شما انتخاب می‌کنید که مقداری از آب را در لیوان بریزید،به راحتی و به طور دقیق می‌توانید آب درون لیوان را اندازه گیری کنید. شما هم به لیوان و هم به مقدار مناسبی آب برای فروش نیاز دارید. قلمرو فروش خود را تعریف کنید. قلمرو شما همین لیوان است. بر روی پتانسیل فروش یعنی مقدار مناسب آب در یک لیوان خاص تمرکز کنید.

زمان شما یکی از با ارزش‌ترین منابع فروش شماست. وقتی زمانتان را با سفر‌های غیر ضروری که فروشی را در آن به دست نمی‌آورید، تلف می‌کنید، هرگز نمی‌توانید آن را به عقب برگردانید. زمانتان را با تعیین یک جلسه فروش رو در رو به جای فروش تلفنی بیشتر کنید، زیرا جلسه رو در رو بهترین روش برای استفاده از زمانتان است.

همچنین به خاطر داشته باشید، تلفن یک ابزار فروش موثر است. زمانی که می‌توانید از آن استفاده کنید و این گونه می‌توانید زمان فروش بسیار زیادی را ذخیره کنید که می‌تواند در جای دیگر و برای بالا بردن فروش استفاده شود.

همچنین به خاطر داشته باشید، این تلفن یک ابزار فروش موثر است. از آن زمانی استفاده کنید که می‌توانید یک معامله فروش بزرگ را که منجر به شروع کسب و کار جدید و بالا رفتن فروش می‌شود، به دست آورید.

افزودن دیدگاه

سوال امنیتی *

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید