وبلاگ گرین وب

نکاتی برای سفارش خرید سایت

اگر شما هم به دنبال یک سایت کامل و جامع هستید و زمان کافی برای بالا آوردن آن را ندارید و یا می خواهید که سریعا یک سایت را برای شرکت خودتان خریداری کنید، باید به یکسری نکات توجه داشته باشید. رعایت این نکات به شما کمک خواهند کرد که بهترین سایت های ممکن را خریداری کنید. یا حداقل بتوانید از آن ها در سفارش خرید سایت کمک بگیرید.
این که بتوانیم در بین این تعداد از سایت ها نمونه خوبی را برای خرید انتخاب کنیم، کار نسبتا دشواری است. نکته این جاست که گاهی بعضی از موارد شما را از انتخاب درست دور می کنند و برای انتخاب هر چه بهتر این عوامل را از بین برد.

در ادامه با گرین وب همراه باشید تا بیشتر با این موارد آشنا شویم. البته قبل از گفت و گو در این باره به چندین سوال اولیه اشاره در مورد سفارش خرید سایت خواهیم داشت.

همیشه سایت هایی که برای خرید وجود دارند بر روی بستر اینترنت هستند؟

اکثر افراد به اشتباه فکر می کنند که وقتی صحبت از سفارش خرید سایت به میان می آید تنها در مورد سایت هایی است که در بستر اینترنت موجود هستند. در صورتی که این تفکر کاملا اشتباه است. گاهی ممکن است شما برای خرید یک سایت نمونه مناسبی با برنامه ها و ایده های خودتان پیدا نکنید؛ در این مواقع می توان به شرکت طراحی سایت یک سفارش خرید سایت داد. این شرکت ها ممکن است نمونه هایی را برای فروش داشته باشند و آن ها را به شما نمایش دهند و یا اگر نمونه ای مناسب شما پیدا نشد به شما اعلام خواهند کرد. در این مواقع شما مختارید تا گزینه های موجود را انتخاب کنید و یا یک سفارش طراحی سایت به آن شرکت بدهید تا سایتی کاملا مشابه با خواسته های شما را تحویلتان دهد.

آیا برای طراحی سایت لازم است تا خودمان تحقیق کنیم؟

جواب این سوال خیر است. شما ممکن است برای این که بتوانید نمونه ای مناسب برای شرکتتان پیدا کنید وقت نداشته باشید. با توجه به اینکه تعداد وب سایت ها در بستر اینترنت بسیار زیاد است، ممکن است این کار ساعت ها و حتی روز ها طول بکشد. از طرفی دیگر شاید شما حوصله وب گردی و پیدا کردن این گونه سایت ها را نداشته باشید. گاهی نیز ممکن است که پیدا کردن نمونه های مناسب برایتان کار دشواری باشد. در تمام این حالات شرکت هایی مانند گرین وب وجود دارند که این جست و جو را قبلا انجام داده اند.
شما می توانید به راحتی یک سفارش خرید سایت را در وب سایت گرین وب ثبت کنید تا متخصصان ما نمونه های مشابه را برای شما ارسال کنند. این کار باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود و گاهی حتی بهتر از تحقیقات شخصی پاسخگوست.

خب حالا پس از یک آشنایی اولیه به سراغ نکات مهم در خصوص انتخاب خوب در بین سایت های مختلف می رویم.

به ظاهر اعتماد نکنید

خیلی از سایت ها ممکن است به ظاهر بسیار عالی به نظر بیایند. (حتی گاهی ممکن است این گونه نیز باشد!) اما تنها ظاهر یک وب سایت اهمیت ندارد. قبل از انجام هر خرید وب سایت، شما باید به عنوان یک مشتری هوشمند به موارد دیگر نیز دقت کنید. البته این نکته نیز وجود دارد که وقتی ظاهر یک سایت خوب طراحی شده باشد، می تواند در جذب مشتری حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشد. اما این دلیل نمی شود که ما حتما همین سایت را برای خرید انتخاب کنیم.

جهت دریافت مشاوره برای طراحی سایت خود با ما در ارتباط باشید.   مشاوره طراحی سایت

به کلیدواژه های مختلف مد نظرتان دقت کنید

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین نکات در انتخاب یک سایت کلیدواژه هایی هستند که با آن ها در رنک های اولیه گوگل قرار دارد و به قولی با آن ها بیشترین ورودی های گوگل را می گیرد. این کلیدواژه ها اگر با کسب و کار و هدف شما هم سو باشند، می توانند مشتریان زیادی برایتان خلق کنند. اما نکته این جاست که چگونه متوجه شویم سایت مورد نظرمان با کلیدواژه های مخصوص کسب و کار ما در رنک چندم است؟ برای بررسی سایت های مختلف و اطلاع از جزئیات بیشتر در مورد آن ها می توانید از ابزار هایی مانند سایت تبلیغ دات کام استفاده کنید. این گونه ابزار ها به شما این امکان را می دهند که به سرعت رنکینگ سایت مورد نظرتان را با کلیدواژه های مختلف به دست بیاورید. به عبارتی برای این که بفهمید یک سایت در کلیدواژه های مختلف چندم گوگل است و در چه صفحه ای قرار دارد می توانید از این ابزار ها استفاده کنید.

سایت را با دیوایس های مختلف چک کنید

این نکته برای زمانی است که شما تقریبا به یک تصمیم واحد رسیده اید و یک سایت نظرتان را جلب کرده است. در این مواقع باید برای اطمینان بیشتر از خوب بودن خرید سایت را با ابزار ها یا همان دیوایس های مختلف چک کنید. منظور از ابزار های متخلف صفحه نمایش های بزرگ و کوچک تر است. یکی از مهم ترین ویژگی ها برای سفارش خرید سایت این است که سایت مورد نظر ریسپانسیو و واکنشگرا باشد. با توجه به رشد صنعت موبایل و گذراندن بیشتر ساعات در وب به همراه تلفن های همراه، لازم است که سایت مورد نظر برای این اندازه از نمایشگر هم به صورت تمیز و عالی نمایش داده شود. حتی می توان گفت اگر یک سایت برای تلفن همراه بهینه سازی شده باشد بهتر است از زمانی که یک سایت تنها برای صفحه نمایش های لپ تاپ ها و کامپیوتر ها بهینه سازی شده باشد. در پرانتز خوب است بدانید که گوگل نیز به سایت هایی که برای موبایل ساده و روان بارگذاری می شوند، امتیازات بیشتری می دهد و کاربران بیشتری را برای آن ها ارسال می کند. این نکته نیز در رشد سایت می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

قبل از خرید کد ها را بررسی کنید

اگر از برنامه نویسی سر در می آورید و در خواندن و بررسی کد ها مشکلی ندارید می توانید این کار را خودتان انجام دهید. قبل از سفارش خرید سایت باید کد های آن را مورد بررسی قرار داد تا کد مخربی بین آن ها نباشد. یا اطلاعات سایت را برای سرور دیگری ارسال نکند. این نکته در سفارش خرید سایت بسیار مهم است و افراد زیادی از این طریق اطلاعات سایت خودشان را از دست داده اند. بعضی از افراد سود جو برای استفاده از محتوا های سایت قبلی شان که به صورت رایگان توسط شما گذاشته می شوند این گونه کد ها را در سورس سایت قرار می دهند و اطلاعات به صورت مستمر برای آن ها ارسال می شود.
اگر نمی توانید خیلی خوب به بررسی کد ها بپردازید، به یک کد نویس یا برنامه نویس حرفه ای و مورد اعتماد این کار را بسپارید تا از امنیت معامله خود کاملا مطمئن باشید.

حتما به نحوه سئو شدن سایت دقت کنید

همانطور که می دانید سئو به دو دسته سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه تقسیم می شود. در هر کدام از این دو نوع افراد و شرکت ها برای بالا رفتن رنکینگ سایت و گرفتن مخاطب بیشتر از گوگل کار هایی را انجام می دهند. اما تفاوت در اینجاست که در سئو کلاه سیاه این ترفند هایی که استفاده می شود، غیر قانونی (از نظر موتور های جستجو گر ) است و باعث می شود تا سایت تنها در مدت کمی بالا بماند. این نوع سئو معمولا برای کلاه برداری هایی در زمینه سفارش خرید سایت انجام می شود.
افراد سودجو برای فروش بیشتر سایت به قیمت بالا تر دست به این کار می زنند. آن ها ترفند هایی را که زود بازده تر ولی ناپیدار هستند به کار می برند. پس از اینکه شما به عنوان مشتری سفارش خرید سایت می دهید و سایت را خریداری می کنید، پس از مدتی ناگهان سایت شما از رنک های گوگل حذف می شود. این باعث می شود که در واقع شما مبلغ زیادی را از دست بدهید.
به همین دلیل لازم است تا قبل از خرید یک وب سایت حتما به این مورد دقت کنید که آیا سئو انجام شده بر روی سایت واقعی است یا به صورت فیک و دروغین انجام شده است.
اگر بخواهیم به مواردی برای اطلاع بیشتر در این رابطه اشاره کنیم می توانید از این نکات برای تشخیص واقعی یا فیک بودن سئو استفاده کنید:

  • چه مدت زمانی از تاسیس سایت میگذرد؟
  • تعداد مطالب سایت چقدر است؟ (بهتر است تعدادی از مطالب را به صورت رندوم انتخاب کنید و بررسی کنید که آیا مطالب کامل نوشته شده اند یا نه)
  • آیا تعداد بازدید ها با تعداد کاربران و ورودی های گوگل همخوانی دارد یا خیر؟
  • آیا سرعت سایت خوب است یا خیر؟
  • آیا سایت برای یوزر ها و مخاطبین تلفن های همراه بهینه سازی شده است؟
  • آیا مقدار بازدید ها و کاربران سایت با اکشن های آن تناسب دارد؟ (منظور این است که اگر یک سایت به عنوان مثال 1000 ورودی گوگل در روز دارد، حداقل باید 100 دانلود نیز داشته باشد و یا مثلا 20 خرید در روز در آن انجام شود. در غیر این صورت میتوان حدس زد که این آمار ها فیک هستند)

اگر دوست دارید تا اطلاعات بیشتری در این رابطه کسب کنید می توانید از افزونه Yoast Seo نیز استفاده کنید و چند مطلب سایت را به صورت رندوم انتخاب کرده و با تذکر های این افزونه منطبق کنید.

باز هم پشتیبانی

باز هم نکته پشتیبانی به میان می آید. همیشه قبل از خرید به فرد یا شرکت فروشنده اعتماد کامل را کسب کنید و در رابطه با آن تحقیقات لازم را انجام دهید. ممکن است شما سایتی را خریداری کنید و بعد از چند روز طرف فروشنده غیب شود و دیگر نتوانید به آن دسترسی داشته باشید. در این مواقع معمولا معامله به ضرر شما بوده است. پس در این امر نیز باید دقت کرد که فروشنده یک شرکت یا تیم مطرح باشد یا حداقل نمونه کار های قابل اعتمادی داشته باشد.

محتوا ها را هم از دست ندهید

خود محتوا ها را هم برای کاربران بررسی کنید. به صورت میانگین چند عدد از محتوا ها را بررسی کنید که آیا اصلا به عنوان یک مخاطب بار مفیدی برای شما دارد یا خیر؟ اگر مطالب برایتان جالب نبودند و از خواندن آن ها لذت نبردید، احتمالا برای دیگر افراد نیز همینطور خواهد بود. این که محتوا ها واقعا بار مفید داشته باشند هم در برند سازی شما تاثیر دارد و هم بر روی نرخ پرش سایتتان و این نکته در کسب و کار بسیار پر اهمیت است. در یک جمله همیشه گفته می شود” محتوا پادشاه است”.

چه باید کرد؟

حالا با توجه به این همه خطرات در زمینه سفارش خرید سایت و به طور کلی خرید و فروش آن راهکار چیست و باید چه کرد؟ به طور کلی دو راه وجود دارد:

اول اینکه خودتان در زمینه هایی مانند کد نویسی و برنامه نویسی، سی ام اس ها، روانشناسی طراحی، آشنایی با ابزار های سئو و رشد وب سایت ها، افزونه ها و خود موارد سئو، دست داشته باشید. اگر در این زمینه ها آموخته هایی دارید و می توانید از آن ها استفاده کنید و علاوه بر آن وقت کافی را برای جست و جو در بین سایت های مختلف دارید، می توانید خودتان دست به کار شوید. اگر می توانید خودتان به شخصه کار را به دست بگیرید و از باگ ها و مشکلات با خبر شوید به دنبال یک سایت مناسب برای خود باشید.

راه دوم که ساده تر و به صرفه تر نیز هست این است که این بررسی ها و کار ها را به کاردانش بسپارید. شرکت گرین وب در امر خرید و فروش سایت و همچنین طراحی سایت فعالیت می کند. شما می توانید برای سفارش خرید سایت خود با کارشناسان گرین وب تماس بگیرید و نکات مورد نظرتان را به آن ها بگویید تا موارد مشابه را به شما نمایش دهند. با این کار می توانید یک خرید مطمئن را در کمال آرامش و در مدت زمان بسیار کم انجام دهید. کاری که مو لای درزش نمی رود . به عبارت دیگر امکان خسارت دیدن مشتریان در حد صفر درصد است.

برای اطلاعات بیشتر از سفارش خرید سایت با متخصصین گرین وب در ارتباط باشید.   سفارش طراحی سایت

مانا مستور

افزودن دیدگاه

سوال امنیتی *

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید