وبلاگ گرین وب

شرکت ها و قیمت های سئو سایت در مشهد

سئو سایت چیست؟

seo مخفف Search Engine Optimization است. یعنی بهینه سازی موتور های جستجو یا طراحی و تولید صفحات وبی که برای موتور های جستجو جالب است و آن ها را به صفحات جلب کند. بهینه سازی سایت به این معنی است که سایت از موتور های جستجو امتیاز بیشتری کسب کند چرا که هر سایت بر اساس نمره ای که کسب می کند در صفحات گوگل رتبه بندی می شود. با ما در این مطلب همراه باشید تا اطلاعات کامل و دقیقی در مورد سئو سایت در مشهد به شما بدهیم.

نیازمندان سئو چه کسانی هستند

از سئو می توان به عنوان بهترین ابزار تبلیغات یاد کرد. چون از آن جایی که رتبه سایت را در گوگل افزایش می دهد، باعث رشد آمار سایت نظیر افزایش ترافیک سایت یا افزایش فروش سایت می شود و شما می توانید در صورتی که شناخته تر شدید، برند خود را به وجود آورید.

اگر قصد دارید که وب سایت جدیدی راه اندازی کنید و یا در این فکر هستید که کسب و کار قدیمی خود را به کسب و کار آنلاین و به روز تبدیل کنید، مهم ترین فاکتوری که باید رعایت کنید، سئو سایت و رعایت اصول آن در طراحی سایت است. شما به راحتی می توانید با دادن کار خود به یک شرکت سئو سایت در مشهد، به راحتی فقط ناظر پیشرفت سایت خود باشید.

سئو سایت در مشهد باعث می شود تا شما به مشتری هدفمند برسید و به نوعی تبلیغات هدفمندی داشته باشید. مزیت اصلی سئو نسبت به پاپ آپ ها همین نکته است. در پاپ آپ برای جذب هر مشتری آن هم از موتور های جستجو مختلف باید زحمات بسیار زیادی بکشید و تازه به مشتری دست پیدا خواهید کرد که هیچگونه ارتباطی با کسب و کار شما ندارد.

از آن جایی که الگوریتم های گوگل برای رتبه بندی سایت ها هر چند مدت یکبار تغییر پیدا می کند بنابراین کار کردن بر روی سئو و رتبه بندی سایت ها و کار شرکت های سئو سایت در مشهد همواره ادامه خواهد داشت .

هزینه ها و تعرفه های سئو سایت در مشهد

معمولا تعرفه ها بر اساس ویژگی ها و میزان کاری که شده است محاسبه می شوند. به عنوان مثال بر اساس نوع وب سایت و یا ترافیک کلمات کلیدی. به علاوه رتبه کنونی سایت شما و سازگاری آن با الگوریتم های گوگل و تعداد رقبای موجود در محاسبه این قیمت ها بی تاثیر نیستند. برای اطلاع از دقیق ترین و مناسب ترین قیمت های سئو سایت در مشهد و همچنین مشاوره کسب و کار و دریافت راهنمایی های لازم برای ادامه کار، کافیست با شرکت گرین وب در تماس باشید.

از دیگر فاکتور هایی که در قیمت سئو سایت در مشهد مورد توجه است، کلمه کلیدی مد نظر شما است. بسیار واضح است که اگر کلمه کلیدی شما محبوبیت بسیار زیادی داشته باشد، تعداد رقبا هم بالاتر خواهد بود و برای رسیدن به رتبه های بالای گوگل قاعدتا کار و زمان بیشتری نیاز است.

در ابتدای کار طراحی، ساختار سایت و همچنین زبانی که سایت شما با آن طراحی شده است، مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت وجود هرگونه مشکل و ناسازگاری، ساختار سایت شما باید دوباره طراحی شود. قرار داد هایی هم که در مورد سئو سایت در مشهد بسته می شود، به صورت تضمینی و غیر تضمینی خواهد بود ولی گرین وب این افتخار را دارد که تمام قرارداد هایی را که با مشتریان خود می بندد کاملا تضمینی بوده است.

محاسبه زمان انجام پروژه سئو سایت در مشهد

زمان پروژه کار بر روی سئو سایت کاملا بستگی به حجم کار دارد و چیزی حدود 3 تا 6 ماه طول خواهد کشید. این زمان بسته به نوع کلید واژه، تعداد رقبا و ساختار سایت متفاوت خواهد بود.

نحوه محاسبه قیمت و زمان سئو سایت در مشهد

نوع سایتی که قرار است روی آن کار شود در تعرفه ها و زمان انجام پروژه بسیار تاثیر گذار است. در ادامه به بررسی چند نوع از سایت هایی که کار روی سئو آن ها انجام می شود می پردازیم.

سایت های گرافیکی

نکته ای که در سئو این سایت ها بسیار مهم است، وجود محتوا های چند رسانه ای مانند عکس است و متن ها در سایت های گرافیکی تاثیر چندانی ندارند. سختی کار سئو سایت در مشهد بر روی سایت هایی مانند سایت های عکاسی و یا دکوراسیون که جزو سایت های گرافیکی هستند، زیبایی و طراحی گرافیکی آن ها هستند تا کاربران جذب سایت شما شوند.

سایت های چند زبانه

معمولا هزینه ای که برای این نوع سایت ها گرفته می شود برای هر زبان جداگانه حساب می شود و این صاحب سایت است که تعیین می کند که بیشتر روی کدام زبان تمرکز بیشتری برای بهینه سازی وجود داشته باشد.

سئو سایت فروشگاهی

سختی سئو سایت های فروشگاهی وجود تعداد زیاد کلمات کلیدی است که باید به صورت جداگانه بر روی هر کدام از آن ها کار شود. به علاوه در کنار کار بر روی محتوای این نوع سایت ها، عکس های خوب و باکیفتی هم باید برروی سایت قرار گیرد تا مشتری را جذب کنند. با توجه به توضیحاتی که داده شد، قیمت سئو سایت فروشگاهی نسبت به سایر سایت ها گران تر در می آید.

سن و قدمت دامنه سایت

الگوریتم های گوگل طوری طراحی شده اند که نسبت به سن دامنه سایت واکنش مثبت نشان می دهند و هرچه دامنه سایت شما قدیمی تر باشد امتیاز مثبت تر و بیشتر از آن ها خواهید گرفت. به همین دلیل هر چه دامنه سایت سنش کمتر باشد کار بر روی سئو آن هم سخت تر خواهد شد و علاوه بر این که کار بر روی آن زمان بیشتری می برد، هزینه اش هم بیشتر خواهد بود. به عنوان مثال کار بر روی سئو سایتی که قدمتی مثلا دو سال را دارد به مراتب راحت تر است از سایتی که حداکثر دو ماه است که آغاز به کار کرده است.

یک دیدگاه

سوال امنیتی *

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید