وبلاگ گرین وب

طراحی سایت مثل دیوار

حتما برایتان پیش آمده است که به دنبال نیازمندی هایتان با سایت دیوار مواجه شده و از آن استفاده کرده باشید. شاید برای درج آگهی یا استفاده از خدمات ارائه شده، به آن سری زده باشید. دیوار یکی از بهترین سایت های نیازمندی در دسترس ما می باشد. علاوه بر کاربردی بودن دیوار، ظاهر ساده اما مناسب آن توجه را به خود جلب می کند. اگر شما هم به دنبال طراحی سایت مثل دیوار هستید در ادامه با ما همراه باشید.

در قدم اول باید ایده ای در ذهن داشته باشید که شما را از موفقیت در این کار مطمئن سازد. دیوار پس از سال ها تجربه و کسب اعتبار، رقیب سرسختی برای شما خواهد بود. ایده ی شما همان چیزی است که سایت شما را از دیوار متمایز کرده و باعث جذب مخاطب می شود. با داشتن مقداری خلاقیت و جذاب کردن کارتان می توانید از این رقیب قدر جلو بزنید. در قدم بعدی شما به یک سایت ساز حرفه ای نیاز دارید. سایت ساز شما برای طراحی سایت مثل دیوار باید خصوصیاتی از جمله موارد زیر داشته باشید.

 

فرم ساز حرفه ای برای هر دسته بندی

اگر برای خرید محصولی به دیوار سر زده باشید حتما متوجه فرم آگهی آن شده اید. خرید هر سری از محصولات فرم مخصوص به خود را دارد. به عنوان مثال در دسته بندی وسایل نقلیه شاهد موارد سال تولید خودرو، داشتن یا نداشتن بیمه و… هستید. برای به فروش گذاشتن خانه از گزینه های متراژ و چند خوابه بودن در فرم استفاده می شود. سایت ساز مورد استفاده ی شما برای طراحی سایت مثل دیوار باید قابلیت این سیستم آگهی حرفه ای را در قسمت های مختلف داشته باشد. به گونه ای که اگر در آینده نیاز به افزودن بخش های دیگری به فرم بود این قابلیت وجود داشته باشد.

 

هسته ی سبک بر پایه  PHP

باید از سیستمی برای طراحی سایت مثل دیوار بهره ببرید که کاربر احساس راحتی با آن داشته باشد. طبق استاندارد های موتور جست و جوی گوگل پیش برود و از امنیت بالا برخوردار باشد. همچنین با اصول سئو سازگاری ویژه داشته باشد تا در ابتدای راه دیده شدن در صفحات اول کمک دست شما باشد.

 

قابلیت انتخاب شهر

انتخاب شهر از ویژگی های بسیار عالی دیوار می باشد. در طراحی سایت مثل دیوار و دیگر سایت های مشابه نیز این قابلیت وجود دارد. با داشتن این ویژگی کاربر می تواند محصول مورد نظرش را برای سهولت دریافت آن در شهر خود جست و جو کند. با انتخاب شهر، تمامی محصولات موجود در آن شهر نمایش داده می شود.

 

سئو و بهینه سازی

بار ها در رابطه با اهمیت سئو نوشته ایم. این که یک وب سایت نوپا در کنار رقبای سرسختش بتواند دیده شود امر بسیار مهمی می باشد. همان طور که می دانید دیده شدن در اولین نتایج جست و جو در گوگل نیازمند رعایت الگوریتم خاصی می باشد. برای طراحی سایت مثل دیوار حتما از بهینه سازی شدن وب سایت اطمینان حاصل کنید. اگر این مورد را رعایت کنید شاهد رشد بازدید ها از محصولتان خواهید بود.

 

قابلیت ثبت آگهی ویژه ، فوری و رایگان

اکثر سایت های نیازمندی این ویژگی را دارند. شما می توانید برای ثبت آگهی به دو طریق اقدام کنید. ثبت آگهی ویژه، فوری و رایگان. تعرفه های متفاوتی برای آگهی های ویژه و فوری در دیوار قرار گرفته و مدتی را برای آن معین کنید. این گونه کاربر هنگام ثبت آگهی طبق نیاز هایش یک بسته را انتخاب می کند.

 

قابلیت ثبت فیلد های سفارشی مختص هر دسته بندی

هر قسمت از محصولات دارای خصوصیاتی هستند. خریدار انتظار دارد اطلاعات اولیه ی محصول به طور کامل ثبت شده باشد. شما باید در طراحی سایت مثل دیوار گزینه هایی را برای توضیحات راجع به

محصول قرار دهید. این توضیحات می تواند خصوصیاتی مانند رنگ، جنس، شرکت سازنده و … باشد که در قالب های متفاوتی مانند متنی، گزینه ای، کشویی و رنجی قرار می گیرند. انتخاب با شماست که این توضیحات چگونه نمایش داده شوند. در قسمت اولیه ی جست و جو و یا در قسمت تکمیلی محصول. مهارت جذب مشتری با شماست.

قابلیت تفکیک آگهی ها بر اساس مکان

در طراحی سایت مثل دیوار و دیگر وب سایت های نیازمندی، شاهد بوده اید که هنگام ورود و ثبت نام از شما مشخصاتی چون کشور، استان و شهر را می خواهد. این ویژگی به سهولت دریافت محصول به خریدار کمک می کند. انتخاب شهر نه تنها هنگام ثبت نام بلکه هنگام ثبت آگهی و جست و جو نیز وجود دارد. هر چند اگر کاربر مایل باشد می تواند از محصولات موجود در دیگر شهر ها نیز دیدن کند. قطعا با امکانات و تکنولوژی موجود در عصر حاضر دچار مشکل برا دریافت آن نخواهد شد. تنها هزینه بر بودن آن می تواند مورد توجه قرار گیرد.

این تنها بخشی از موارد مورد نیاز شما برای طراحی سایت مثل دیوار است. مشابه این موارد در همه ی سایت های نیازمندی ها وجود دارد. پس هنوز قسمت ویژه ی خلاقیت شما خالی می باشد.

 

ملزومات فنی طراحی سایت مثل دیوار

با چشم پوشی از ویژگی های ظاهری و کاربردی در طراحی سایت مثل دیوار، مواردی نیز وجود دارد که عملکرد وب سایت شما را برای کاربر مقبول سازد. این دسته از ویژگی ها برای کاربر آشکار نمی باشد. اما به طور قطع در تصمیم گیری او برای استفاده از وب سایت شما تاثیرگذار است.

سرعت از مهم ترین موارد فنی مورد توجه می باشد. اکثر سایت های نیازمندی ها روزانه هزاران بازدید کننده دارند. قطعا پاسخ گویی به نیاز هر یک از آن ها نیازمند سرعت می باشد. کند بودن سایت یا قطعی های بی مورد کاربر را از وب سایت شما دور می کند. همچنین به کیفیت وب سایت خود در نمایشگر های گوناگون مانند تلفن همراه، تبلت و لپ تاپ توجه کنید.

پس اطلاع داشته باشید که با رعایت کردن این موارد فنی، کاربردی و ظاهری است که می توانید بازدید مخاطب را از وب سایت خود افزایش دهید. برای جلوگیری از سردرگمی بهتر است در هر زمینه از یک متخصص با تجربه برای طراحی سایت مثل دیوار کمک بگیرید.

جهت مشاوره برای طراحی سایت با ما در ارتباط باشید.  مشاوره

 

روابط عمومی هلدینگ دانش بنیان گرین‌وب

افزودن دیدگاه

سوال امنیتی *

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید