وبلاگ گرین وب

۹ ترند بازاریابی موبایل

در سال های اخیر تغییرات زیادی در دنیای دیجیتال مارکتینگ رخ داده است، با همه گیر شدن استفاده از تلفن های همراه هوشمند، این تغییرات به صورت ملموس تری ایجاد شده است که برای حضور در بین مارکت های موفق باید به جزئیات آن توجه ویژه ای داشته باشیم.

مطابق پیام وب سایت Trend watching، برای تیم های بازاریابی و فروش در سال جاری، تمرکز سال ۲۰۱۸ روی رشد چشمگیر مصرف کنندگانی خواهد بود که از تلفن همراه هوشمند یا تبلت خود استفاده می کنند.

پیش از آنکه راجع به ترندهای سال ۲۰۱۸ بحث کنیم، لازم است جایگاه موبایل را به خوبی درک کنیم؛ این به معنی مهم بودن یا نبودن موبایل نیست، چرا که به خوبی می دانیم اسمارت فون ها تا چه اندازه در مارکتینگ موثر است، منظور از جایگاه موبایل، درک رفتار مصرف کنندگانی است که برای کارهای آنلاین، از تلفن همراه خود استفاده می کنند.

جایگاه موبایل در زندگی روزمره کجاست؟

در سراسر جهان، مجموع زمان هایی که صرف استفاده آنلاین از موبایل می شود، بسیار بیشتر از سایر دستگاه ها است؛ به عنوان مثال در ایالات متحده، ۷۱% از کل اتصالات آنلاین، از طریق موبایل صورت گرفته است؛ در کشورهایی مثل اندونزی این عدد تا ۹۱% نیز اعلام شده است.

به گفته گوگل بیشتر از ۵۰ درصد از پرس و جو ها در سراسر جهان از طریق تلفن همراه انجام می شود، بیشترین جستجوها در مورد “غذا و آشامیدنی” است که حدود ۷۲% از جستجوها را شامل می شود، بعد از آن بهداشت، ورزش، اخبار و شیوه زندگی، به ترتیب بیشترین میزان جستجو را به خود اختصاص داده اند؛ اهمیت این آمار به جهت آن است که معمولا افراد بلافاصله بعد از سرچ، اپلیکیشن مرتبط با آن را در تلفن همراه خود نصب می کنند.

اکنون که با چشم اندازهای پیش روی تلفن همراه آشنا شدیم، بیایید نگاهی به ۹ ترند بازاریابی تلفن همراه سال ۲۰۱۸ بیندازیم:

 

برای دانلود کلیک نمایید

mobile marketing trends

 

 

 

افزودن دیدگاه

سوال امنیتی *

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید