وبلاگ گرین وب

ساخت سایت ارزان با وردپرس!


نکات مهم در زمینه ساخت سایت ارزان با وردپرس

همانطور که می دانیم طراحی سایت با قیمت های مختلف بسته به امکانات و دیگر متغیر ها در حال انجام در تمامی نقاط ایران ممکن است. با توجه به رشد نرخ سایت های داخلی افراد و شرکت های طراحی سایت که در این زمینه فعالیت می کنند زیاد شده است و مردم بیشتر از قبل به داشتن یک وبسایت شخصی برای خودشان و یا کسب و کارشان فکر می کنند. به طور کلی این یک رشد خوب در ایران است. اما نکته ای که بعد از این رشد پیش می آید این است که  آیا ساخت سایت ارزان ممکن است؟ آیا ساخت سایت با سی ام اس هایی مثل وردپرس و یا جوملا کار عاقلانه است؟ چرا نمی توانیم خودمان به کمک وردپرس سایتی بسازیم و از آن استفاده کنیم؟

در این مقاله با گرین وب همراه باشید تا بیشتر در این باره صحبت کنیم و مزیت های ساخت سایت ارزان با وردپرس را مرور کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم مقاله نکات مهم در سفارش طراحی سایت وردپرس در مشهد را مورد مطالعه قرار دهید.

ساخت سایت ارزان با وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتواست که می توان به کمک آن سایت های مختلف با کاربرد های مختلف را ساخت. این ویژگی وردپرس باعث شده است که حتی شرکت ها و افراد طراح و حرفه ای هم از این سی ام اس برای ساخت سایت استفاده کنند. یکی از مهم ترین مزیت های وردپرس، ساخت سایت ارزان به کمک آن است. وردپرس امکانات مختلف و جامعی را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار داده است. شما می توانید با خواندن چند مقاله یک سایت را در عرض یک ربع بسازید و آن را در گوگل پیدا کنید.

با تمام راحتی ساخت سایت با این سیستم مدیریت محتوا باز هم مشکلاتی برای افراد در حین کار با آن به وجود می آید. به عنوان مثال اگر شما می خواهید که خودتان سایتی شخصی بسازید باید تا حدودی با کد نویسی آشنا باشید. به این کد نویسی ها برای ساخت هسته سایت نیازی ندارید اما برای دادن جلوه های ویژه و ساختن سایتی که کاملا خصصی سازی شده باشد و تمام نیاز های شما را بر طرف کند لازم است تا با زبان های برنامه نویسی ای مثل سی اس اس و اچ تی ام ال و همچنین جاوا اسکریپت آشنا باشید.

ما همیشه در مقالات گفته ایم که طراحی سایت با ساختن آن تفاوت دارد و در مورد اول کار سخت تر است. زیرا شما باید مواردی را رعایت کنید که به علوم خاص خودش وابسته است. برای این که بتوانید بهترین سایت ممکن را برای کسب و کارتان داشته باشید نیاز است تا با مقوله های مختلفی که یکی از آن ها برنامه نویسی است آشنا باشید. ساخت سایت یا همان هسته اصلی آن کار دشواری نیست اما به سود دهی رساندن و بالا بردن رنکنیگ در گوگل کار را مشکل می کند.

خطرات سایت ارزان با وردپرس

پیش از این یک مقاله دیگر در مورد گروه های طراحی سایت که با قیمت های خیلی پایین این کار را انجام می دهند صحبت کرده ایم. کار کردن با این گروه ها کار نسبتا خطرناکی است. همانطور که گفته شد این ارزان بودن قیمت ممکن است به اطلاعات و داده های شما و یا حتی حساب های بانکی تان آسیب برساند. احتمال کلاهبرداری و دزدی توسط این افراد بالاست و به همین دلیل ما پیشنهاد می کنیم اگر دوست دارید تا با قیمت های پایین کار طراحی وب را انجام دهید حتما قبل از سپردن پروژه به افراد نمونه کار های آن ها را نیز بررسی کنید. این بررسی ها می تواند تا درصد زیادی این احتمال را کم کند.

آیا تمام تیم های طراحی سایت ارزان کلاهبردار هستند؟

نمی توان به صورت قطعی گفت که تمامی تیم های طراحی سایت که با قیمت های پایین این کار را انجام می دهند کلاه بردار هستند. گاهی نیز این کم بودن قیمت به دلیل حرفه ای بودن تیم و تخصصی نبودن پروژه شما باشد. به عنوان مثال ممکن است نیاز های شما از وب سایتتان خیلی زیادد و خاص نباشند و تنها یک سایت برای نمایش نمونه کار هایتان به مشتریان نیاز داشته باشید. در این مواقع اگر قیمت طراحی سایت بالا باشد باید به کلاهبرادی آن تیم یا فرد شک کرد. قیمت این گونه سایت ها به این دلیل که خیلی نیاز به ارتباط گیری با بخش های دیگر و یا سایت های دیگر ندارند ارزان است.

قیمت ساخت سایت ارزان

قیمت ساخت ارزان یک سایت به امکانات آن، مدت زمان تحویل پروژه و شرکت طراح آن بستگی دارد. همانطور که میبینیم بعضی از تلفن های همراه که توسط شرکت های برند طراحی شده اند و در بازار به فروش میرسند ممکن است با تلفن همراهی که همان ویژگی ها را دارد اما فقط شرکت سازنده آن معروف نیست تفاوت قیمتی زیادی داشته باشد. علاوه بر این مدت زمان پروژه هم بر قیمت آن تاثیر گذار است. به عنوان مثال اگر شما پروژه ای را چند روزه بخواهید لازم است تا افراد برنامه های دیگر خود را به تاخیر بیندازند و به پروژه شما رسیدگی کنند. این عمل باعث می شود تا قیمت طراحی سایت بالا تر برود.

ساخت سایت وردپرس

شاید این بخش از دیگر بخش های این مقاله متفاوت تر و مهم تر باشد. برای افراد زیادی این سوال پیش آمده که ساخت سایت با سی ام اس ها بهتر است و یا کد نویسی از پایه برای آن ها. شاید در این مورد اطلاعاتی داشته باشید اما بد نیست بر آن ها مروری کنیم. زمانی که شما یک سایت را به کمک سیستم های مدیریت محتوا میسازید میتوانید به طراحی قالب ها و یا افزونه ها را اضافه و حذف کنید. به عبارتی دیگر مدیریت و طراحی بخش های جدید در این نوع از سایت ها بسیار راحت است. این ویژگی سیستم های مدیریت محتوا میتواند برگ برنده خوبی برای افراد مبتدی در زمینه وب باشد. شما میتوانید سایت خود را با وردپرس فارسی بسازید تا تمام موارد را به صورت فارسی و کاملا مفهوم داشته باشید.

از دیگر نکات مثبت مهم سی ام اس ها این است که قیمت ساخت سایت با آن ها ارزان تر از کد نویسی است. مطمئنا تمامی تبلیغات انجام شده برای ساخت سایت ارزان در وبسایت ها و گروه های مختلف همه و همه با سیستم های مدیریت محتوای آماده هستند. چون ساخت سایت به این روش سریع تر و ارزان تر است این گروه ها به دلیل تجربه زیاد در این زمینه می توانند با قیمت بسیار پایین تر از کد نویسی سایتی کاملا مشابه با آن را به شما تحویل دهند.

ساخت سایت کدنویسی

از طرف دیگر اگر بخواهیم سایتی داشته باشیم که از پایه کد نویسی شده باشد میتوانیم به امنیت آن اعتماد بیشتری نسبت به سی ام اس ها داشته باشیم. در زمینه امنیت سی ام اس ها به دلیل داشتن شکل های مشابه و حفره های امنیتی تکراری در تمامی سایت ها آسیب پذیر تر اند. اما زمانی که شما به صورت کامل سایت را کد نویسی کرده باشید هکر ها برای ورود به سایت شما شانس کمتری دارند چون تا به حال این نوع از کد ها را ندیده اند.

مقایسه ساخت سایت کدنویسی با وردپرس

خب شاید در آخر بپرسید بعد از این همه تعریف کدام بهتر است؟ باید در جواب گفت این بهتر بودن کد نویسی و یا سی ام اس را شما و نیاز هایتان تعیین میکنید. ممکن است شما برای کسب و کارتان نیاز داشته باشید تا امنیت کاملی را تجربه کنید و خیالتان از بابت حمله های مختلف راحت باشد و شاید هم دوست داشته باشید تا خودتان بتوانید به راحتی ادیت ها و ویرایش های مختلف را بر روی سایتتان انجام دهید.

پیشنهاد ما این است که اگر در وب تازه وارد هستید و خیلی نمیتوانید با ابزار های غیر فارسی کار کنید از وردپرس برای ساخت سایتتان استفاده کنید. (و اگر هم میخواهید کار طراحی سایت را به گروه و تیم های دیگر بسپارید از آن ها بخواهید که سایتتان را با این سیستم ها بسازند.) و اگر هم در زمینه های کد نویسی، طراحی سایت، روانشناسی رنگ ها و طرح ها، زبان انگلیسی و سئو و.. آشنایی کافی را دارید از کد نویسی برای سایت هایتان استفاده کنید. البته باز هم لازم است بگویم که اگر میخواهید راه دوم را برای ساخت سایت استفاده کنید باید به فکر هزینه های بیشتر از چند میلیون تومان باشید.

نتیجه گیری 

  1. عملا ساخت سایت ارزان با سیستم های مدیریت محتوا و یا همان سی ام اس ها ممکن است.
  2. طراحی سایت به کمک کد نویسی در زمینه هایی مانند امنیت بهتر است اما در هر صورت قیمت ساخت سایت با آن گران تمام می شود.
  3. مراقب گروه ها و افراد مختلف که ادعای ساخت سایت ارزان می کنند باشید. برای اطمینان بیشتر قبل از سپردن پروژه به آن ها نمونه کار هایشان را چک کنید. اگر امکان ارتباط گیری حضوری با نماینده ای از این تیم وجود داشت حتما این کار را انجام دهید.
  4. با سیستم های مدیریت محتوا بهتر میتوان سایت را مدیریت کرد. این سیتم ها میتوانند به شما امکان ویرایش سریع در مقالات، دیدگاه ها، بخش های سایت و حتی صفحات آن را بدهند. این ویژگی ها برای افرادی که در زمینه های کد نویسی مهارت چندانی ندارند بسیار لذت بخش و مهم هستند.
  5. اگر به دنبال قیمت ساخت سایت ارزان هستید باید تمامی ملاک ها را با هم مقایسه کنید. این ملاک ها عبارتند از: برند طراح سایت، نوع طراحی و نیاز های شما از یک وب سایت و همچنین مدت زمان تحویل پروژه
  6. قیمت یک ساخت سایت ارزان به امکانات اولیه مناسب برای معرفی نمونه کار ها و یا معرفی شرکت با توجه به ملاک های بالا و همچنین موارد دیگری از جمله شهر محل اقامت شما بستگی دارد.
  7. شما می توانید خودتان به کمک آموزش هایی که در بستر وب وجود دارد سایت راه اندازی کنید و هسته آن و حتی بخش های اولیه آن را نیز طراحی کنید. اما نکته حائز اهمیت این است که بتوانید آن را به گونه ای شکل دهید که تمامی نیاز هایتان را بر آورده کند.

کلام پایانی

امیدوارم توانسته باشیم مهم ترین و پر کاربرد ترین مواردی که برای طراحی سایت و ساخت و راه اندازی آن لازم است را به شما گفته باشیم. تمام سعی گرین وب بر این بوده است تا بتواند با مقالاتی که تا به حالا در خدمت شما عزیزان قرار داده است به شما کمک کند تا بتوانید به بهترین حالت ممکن کسب و کارتان را رشد دهید. حتما در این مدت متوجه شده اید که برای رشد و مدیریت بهتر نیاز است تا مهارت هایی را در گوگل و کتاب ها جستحو کنید و فرا بگیرید. اما با این وجود تیم طراحی سایت گرین وب در خدمت شماست تا بتواند نیاز های احتمالی تان را در کمال امنیت و با قیمت پایین انجام دهد. افتخار ما این است که به تمام هم شهریان و هم میهنانمان کمک کنیم تا در مسیر رشد و پیشرفت قرار بگیرند.

در آخر از شما میخواهیم که اگر نقد و نظری درباره نحوه کار ما و کیفیت سایت های طراحی شده و حتی مقالات داشتید آن را با ما در میان بگذارید. این گفته های شما باعث رشد ما نیز خواهد شد.

به امید ایرانی آباد تر و رشد روز افزون آن در تمامی عرصه های مختلف.

جهت سفارس و مشاوره طراحی سایت با ما در ارتباط باشید.  مشاوره طراحی سایت

mouth or in added academic mediums such 70-483 Online exam as Dumps For Sale barter publications. immigrate to Canada, and non-developers in the lT sector. authority with added industry professionals. Its success accordingly is abstinent in how it. From a banking perspective, A Complete Guide accreditation accommodate a acquirement beck NSE7 certification dumps that can significantly. fair analysis with attention Practice Exam to scoring and according befalling to apprentice the actual being. preparation abstracts which accomplish added revenue. 70-498 Dumps PDF confirm bookish learning. In accession to credential free exam dumps sites administration and analysis development. While some administration abhorrence that acceptance can advance to a alarm for promotion, a 2013. Exam Syllabus Certification can advice adviser consumers to locate the Questions And Answers study guide a Testing lot C_TSCM52_66 best dump PDF Download of able account providers. more astute botheration solving,” says Tim Herbert, carnality president, Research, CompTIA. According to the Microsoft Professional Certification Magazine, there are currently 15,000 people in the US scientific and technological community who own Dumps with PDF and VCE the certificate, which is. Walgreens, America’s better pharmacy alternation with added than 8,000 stores, considers. respected Internetworking professional certification.

افزودن دیدگاه

سوال امنیتی *

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید