وبلاگ گرین وب

چگونه سفارش طراحی سایت بدهیم؟

یک سفارش عالی، یک طراحی سایت خوب

شاید شما هم به دنبال یک تیم طراحی سایت خوب میگردید تا به کمک آن ها یک وبسایت خوب را استارت بزنید و یک پروژه استارتاپی و یا غیر استارتاپی را به فضای وب و اینترنت وارد کنید. در این مقاله ما به دنبال ارائه نکاتی درباره سفارش طراحی سایت هستیم.

شرکت ها و یا تیم طراحی سایت برای گرفتن پروژه ها معمولا از طریق وب سایت های خود اقدام می کنند و شما به عنوان یک مشتری می توانید با دیدن وب سایت رسمی آن شرکت یا تیم با آن ها بیشتر آشنا شوید و با دیدن رزومه آن ها، انتخاب بهتری در بین تعداد بسیار این شرکت ها داشته باشید. اگر این تیم ها در زمینه بازاریابی نیز همراه با طراحی سایت پیشرفته باشند معمولا صفحه های سفارش طراحی سایت خود را با استایل هایی مشتری پسند طراحی می کنند و به طور کلی از قواعد روانشناسی نیز در کار خود استفاده می کنند.

شما می توانید با سفارش آنلاین که در یک صفحه قرار دارد، سفارش طراحی سایت خود را به آن شرکت بدهید اما گاهی بعضی از پروژه ها نیاز دارند تا وب سایتی خاص داشته باشند و طراحی و تم سایتی که قرار است از شرکت مورد نظر تحویل بگیرند یک حالت معمولی و روال نیست. در این مواقع نیاز است تا با پشتیبانی فنی سایت و یا پشتیبانی آنلاین صحبت کرد و تا جایی که ممکن است مستندات را ارائه کرد تا قیمتی دقیق تر به دست آورد.

سفارش طراحی سایت برای ایده های استارتاپی

شاید شما هم به دلیل اینکه پروژه ای  استارتاپی دارید و امنیت اطلاعات و مستندات برای شما مهم است نیاز پیدا کنید تا قبل از دادن تمامی مستندات به شرکت طرف قرارداد، با او قرارداد افشای اطلاعات امضا کنید. خب اگر شما جزو این دسته از افراد هستید چه باید بکنید؟

در این مواقع باید به فاکتور های انتخاب یک تیم طراحی سایت، حضور فیزیکی آن در شهر محل زندگی شما را اضافه کرد. بعضی از شرکت هایی که کار را به صورت حرفه ای انجام نمی دهند و یا درآمد کافی ندارند و طراحی سایت را به صورت یک کار دوم پیگیری می کنند برای خودشان ممکن است دفتری نداشته باشند.شما با توجه به اهمیت امنیت اطلاعاتتان نمی توانید به این گونه افراد یا تیم ها اعتماد کنید. علاوه بر این ها شرکت های بزرگ و خوب، دفتر هایی دارند تا بتوانند به تعداد بیشتری از مشتریان پاسخگو باشند و این که یک شرکت در مکان خوبی از شهر ،دفتر بزرگی داشته باشد، می تواند یک فاکتور خوب برای اعتماد باشد. مخصوصا زمانی که این شرکت در اکوسیستم استارتاپی آن شهر نیز فعال باشد و افرادی که در این اکوسیستم در حال فعالیت هستند یا آن را می شناسند و یا با آن همکاری دارند.

بعد از سفارش طراحی سایت چه اتفاقی رخ می دهد؟

ما پس از دریافت مستندات به صورت کامل از مشتریان خود آن ها را به تیم برآورد قیمت خواهیم داد تا بتوانند قیمتی عادلانه و مناسب را مشخص کنند و بعد از تایید پروژه از طرف شما استارت کار زده خواهد شد. روال کاری حرفه ای در طراحی سایت ها به این گونه است که بعد از تحویل مستندات به شرکت مربوطه، مستندات به دست تیم گرافیک می رسد. وظیفه تیم گرافیک و طراح این است که با کمک خلاقیت یک طرح فتوشاپی از سایت شما را در برنامه ای مانند فتوشاپ پیاده سازی کنند و پس از ایجاد طرح های پی اس دی که در فتوشاپ طراحی شده اند و تحویل آن ها به تیم کد نویس، وظیفه تیم گرافیک در پروژه شما به اتمام می رسد و نوبت تیم کد نویس است تا یک سایت مناسب با نیاز شما را طراحی کند.

تیم کد نویس باید سعی کند تا آن طرح های پی اس دی را به کمک کد های مختلف در صفحات وب ایجاد کند. گاهی ایجاد این طرح های پی اس دی با 2 یا 3 زبان به اتمام می رسد اما ممکن است مشتریان توقع طراحی تمیز تر و جذاب تری داشته باشند و قاعدتا برای ایجاد افکت ها و جلوه های ویژه بیشتر نیاز به نوشتن کد های حرفه ای تری است و ممکن است زمان طراحی در این بخش بیشتر از سایت های معمولی شود. پس از اتمام کار طراحی بخش های دیداری سایت ( بخش هایی که مشتریان از وب سایت یا فروشگاه شما می بینند و با آن ها سر کار دارند) و باگ گیری آن ها با توجه به اصول کد نویسی و خود طرح پی اس دی فایل ها به دست تیم بعد یعنی برنامه نویس ها می رسد.

این تیم نیز با توجه به علم برنامه نویسی، طرح های مرده و غیر پویای طراحی شده در تیم کد نویسی را به سایتی عالی تبدیل کند. در واقع کار این تیم این است که بخش باطن سایت را با ظاهر آن هماهنگ کنند و به عنوان مثال با انجام یک کار یا کلیک یک سری برنامه ها در سرور اجرا شده و چیزی برای کاربر نمایش داده شود. به قولی دیگر هر جایی که شما با کلیک کردن و یا حرکتی دیگر اتفاقی را مشاهده می کنید تیم برنامه نویس است که این کار را انجام داده است!

گرین وب با توجه به سابقه طولانی خود در امر طراحی سایت، آماده گرفتن انواع سفارش طراحی سایت در مشهد و حتی استان خراسان است. گرین وب در زمینه هایی مانند استارتاپ ها و کسب و کار های نو پا نیز فعالیت داشته و تجارب خوبی به دست آورده است. خدمات ما در زمینه های طراحی سایت با توجه به مشتری مداری و رعایت اصول مهم طراحی سایت خوب به مشتریان داده می شود اما اگر نیاز به عقد قرارداد برای امنیت اطلاعات باشد ما با کمال میل حاضر هستیم با شما همکاری داشته باشیم؛ زیرا معتقدیم مشتری برای اینکه بتواند با ما کار کند باید از هر نظر به ما اعتماد داشته باشد.

ما به تمام حرف هایی که میزنیم اعتقاد داریم و تمامی آن ها را جامه عمل خواهیم پوشاند. کافیست با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید و سفارش طراحی سایت خود را ثبت کنید.  سفارش طراحی سایت

 

یک دیدگاه

سوال امنیتی *

  • […] کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم مقاله نکات مهم در سفارش طراحی سایت وردپرس در مشهد را مورد مطالعه قرار […]

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید