وبلاگ گرین وب

بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از دفتر مرکزی هلدینگ گرین وب

به گزارش واحد روابط عمومی هلدینگ گرین وب، روز چهارشنبه ۶ دی ماه، وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت جناب آقای دکتر شریعتمداری از دفتر مرکزی هلدینگ گرین وب، واقع در دومین کلان شهر ایران، مشهد مقدس، در کنار دیداری صمیمی با مدیران ارشد این شرکت از بخش‌های مختلف آن نیز بازدید نمودند.

وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت، جناب آقای دکتر شریعتمداری در روز چهارشنبه ۶ دی ماه در دیداری صمیمی با مدیران ارشد هلدینگ گرین وب از بخش‌های مختلف این سازمان بازدید کردند.

محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت 1

به گزارش واحد روابط عمومی هلدینگ گرین وب، روز چهارشنبه ۶ دی ماه، وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت جناب آقای دکتر شریعتمداری از دفتر مرکزی هلدینگ گرین وب، واقع در دومین کلان شهر ایران، مشهد مقدس، در کنار دیداری صمیمی با مدیران ارشد این شرکت از بخش‌های مختلف آن نیز بازدید نمودند.

شرکت گرین وب به عنوان کارآفرین برتر استان با دارا بودن ۷۴ نیروی متخصص مستقر در سازمان، توانسته است نه تنها به طور مستقیم برای آنها اشتغال زایی داشته باشد بلکه به صورت غیر مستقیم نیز برای بیش از ۲۵۰۰ نفر نیز اشتغال‌زایی نماید. این شرکت با استفاده از استاندارد‌های روز دنیا در سال‌های اخیر توانست سال گذشته به عنوان برند برتر صنعت IT استان شناخته شده و با ورود به بازار اروپا و حوزه ی اسکاندیناوی با تولید نرم افزار و فروش آن به مشتریان اروپایی، در سال ۹۵ عنوان صادرکننده نمونه ی استان و واحد صادراتی شایسته تقدیر کشوری در صنعت IT را به دست آورد.

در بازدید جناب آقای دکتر شریعتمداری، ایشان پس از دیداری کوتاه با موسس و ریاست محترم هیئت مدیره هلدینگ گرین وب، جناب آقای مهندس حسن هاشمی، با مشایعت ایشان از بخش‌های مختلف سازمان بازدید نمودند.

بازدید دکتر شریعتمداری از نوآوری های سازمان

محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت 2

در این بخش معاونت محترم کنترل کیفیت، جناب آقای مهندس مصطفی پورعلی، درباره ی چگونگی مدیریت کیفی محصولات و نوآوری در ارائه خدمات فنی ارائه شده به ۲۵۰۰۰ مشتری در حال حاضر سازمان توضیحاتی را ارائه نمودند که مورد توجه وزیر محترم واقع گردید. ایشان با بیان این موضوع که در بازار فعلی رضایت مشتری و ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان با بیشترین کیفیت از وظایف هر سازمانی محسوب می گردد، سیستم انحصاری و بومی مدیریت مشتریان هلدینگ گرین وب را به عنوان بستری منطبق بر ارزش‌های مشتری‌مداری و استاندارد‌های خدمت رسانی روز دنیا معرفی کردند که تمام پایش اطلاعات آن در لحظه با سیستم های هوش مصنوعی و رباتیک در حال انجام است و توانسته ایم با کسب بالاترین درصد از رضایت مشتریان در سال های اخیر میزبان برترین برندهای کشور مانند دی جی کالا، شیپور، دانشگاه ها و سازمان های دولتی باشیم.

دکتر شریعتمداری در واحد طراحی و برنامه نویسی گرین وب

محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت 3

در بخش طراحی و برنامه نویسی، جناب آقای مهندس میلاد صفرزاده به بیان شرح پروسه تولید نرم افزار و خدمات طراحی وب سایت پرداختند. ایشان با بیان سه مرحله اصلی در ارائه خدمات طراحی و تولید محصولات نرم افزاری ، وجود مرحله ی نیازسنجی و مشاوره در کسب و کارهای آنلاین توسط مرکز مشاوره کسب و کارهای اینترنتی هلدینگ گرین وب را مهم ترین و موثرترین بخش از مراحل تولید و ارائه خدمت و محصول در این شرکت دانست. ایشان در ادامه مهمترین عامل موفقیت در حوزه صادرات نرم افزاری را استفاده از بروز ترین استانداردها و شاخص‌های تولید محصول در جهان دانست و رعایت قانون کپی رایت و تولید محصولات نرم افزاری و طراحی های وب سایت های اختصاصی برای هر مشتری را اصل اول واحد طراحی و برنامه نویسی معرفی نمودند.

 

وزیر صنعت و معدن در چاپیروس

محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت 4

در ادامه بازدید جناب آقای دکتر شریعتمداری از واحد چاپیروس بازدید نمودند.این نرم افزار که بر بستر SaaS طراحی گردیده است به عنوان بستری برای ایجاد شبکه ملی چاپ فعالیت خود را از حدود ۶ ماه پیش آغاز کرده و در کوتاه ترین زمان توانسته است بیش از ۸۰  چاپخانه از سراسر کشور را زیر  پرچم خود قرار داده و به عنوان یک ERP به چاپخانه ‌ها کمک می‌کند تا به سرعت و با هزینه‌ای مناسب،صاحب وبسایت سفارش آنلاین شوند و بتوانند به صورت آنلاین فرایندهای مالی، امور سفارشات و امور مشتریان خود را مدیریت کنند. جناب مهندس بهنام کتابدار به عنوان مدیر پروژه چاپیروس در انتها بر آمادگی این نرم افزار برای ارائه خدمت به تمام چاپخانه های کشور تاکید و تمایل آن مجموعه بر ایجاد بستر همکاری های بیشتر با سازمان های دولتی را ابراز نمود.

بازدید دکتر محمد شریعتمداری از اولین مرکز عملیات C.O.C در ایران

محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت 5

در انتهای بازدید، ایشان از مرکز عملیات C.O.C به عنوان اولین و تنها مرکز عملیات و پایش اطلاعات BigData در ایران بازدید نمودند. این مرکز برای اولین بار در منطقه با ورود به سیستم پایش BigData در بستر Cloud توانسته است با رصد ۲۴ ساعته تمام اطلاعات دیتاسنترهای موجود خود در جهان، در لحظه برای آینده مشتریان خود برنامه ریزی کرده و نیازسنجی خدمات زیرساخت میزبانی را برایشان در جهت افزایش امنیت و کیفیت کسب و کارهای آنلاین فراهم نماید.

در انتهای بازدید جناب آقای دکتر محمد شریعتمداری ضمن ابراز خرسندی از وجود شرکتی با استاندارد‌های جهانی و ظرفیت و توان اجرایی بالا در پایتخت معنوی ایران، آمادگی خود را برای ارائه کمک و همیاری در ادامه فعالیت های شرکت ابراز نمودند که پاسخ ریاست محترم هیئت مدیره هلدینگ گرین وب، حجت را بر تمام دولت مردان تمام کرد. ایشان با تشکر و قدردانی از حضور وزیر محترم در شرکت گرین وب، بیان داشتند تا به امروز نزدیک به سه دهه فعالیت بدون هیچ حمایت دولتی فعالیت خود را با استفاده از جوانان نخبه و بومی ادامه داده و با بالاترین استانداردهای دنیا توانسته ایم به بازارهای جهانی ورود کرده و رقیبی نوظهور در صنعت IT برای شرکت های جهانی باشیم. جناب مهندس هاشمی با فشردن دست وزیر آمادگی خود را برای ارائه خدمت به دولت و کشور با تمام قوا اعلام کردند و شرکت گرین وب را از هرگونه نیاز به حمایت‌های بخش دولتی بی نیاز دانستند.

افزودن دیدگاه

سوال امنیتی *

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید