وبلاگ گرین وب

گرین وب برند برتر اصناف در سال 1396

افتخاری برای حوزه IT؛ «گرین وب» برترین برند اصناف در پنجمین همایش نشان تجاری شد

شرکت «گرین وب» ارائه دهنده خدمات تخصصی حوزه فناوری اطلاعات به عنوان برند برتر استانی در خراسان رضوی معرفی شد.

در مراسمی که به همت سازمان صنعت، معدن وتجارت برگزار شد «گرین وب» به علت پیاده کردن سیستم های نوین کسب وکار در حوزه IT ، ایجاد بازارهای پایدار در داخل و خارج از کشور و همچنین ارائه خدماتی با کیفیت و مطابق با استانداردهای بین المللی به مقام برترین برند اصناف نائل آمد.
مدیر عامل شرکت گرین وب مهندس مهندس محمدی با تقدیر از مسئولان برگزاری چنین مراسمی اظهار داشت: مسلماً ممیزی های علمی و کارشناسی می تواند انگیزه شرکت ها و واحدهای صنفی را در توسعه برند و سبقت از رقبا افزایش دهد که این موضوع خود می تواند باعث ارائه خدمات مطلوب شود.
رئیس هیئت مدیره شرکت گرین وب، مهندس سید حسن هاشمی در تشریح دلایل انتخاب این شرکت به عنوان برند برتر گفت: گرین وب با اتکا به نیروهای جوان و متخصص خود در سال های اخیر توانسته است موفقیت های چشمگیری از جمله کسب عنوان کارآفرینی نمونه را تجربه و برای 70 نیروی خبره حوزه IT ایجاد اشتغال کند.
مهندس محمدی ثمره این تلاش ها را ورود به بازارهای بین المللی عنوان کرد و افزود: «گرین وب» توانسته است پروژه های متعددی را با کیفیت قابل قبول و در کلاس کار بین المللی در کشورهای مطرح و صاحب فنی چون دانمارک ، آلمان، سوئد، کانادا و امارات به سرانجام برساند.
وی از بسترسازی در حوزه توسعه تجارت الکترونیک به عنوان یکی از برنامه های در حال اجرای این شرکت نام برد و اظهار داشت: «گرین وب» با سرمایه گذاری مالی و معنوی در پرورش ایده ها، نگاهی خلاقانه به طرح های جدید صاحبان فکر دارد و در جهت اجرایی کردن مطلوب انها قدم بر می دارد.
مدیرعامل شرکت «گرین وب» به تولید محصولات متعدد نرم افزاری در حوزه وب توسط این شرکت نیز اشاره کرد و گفت: بیش از 20 هزار سایت از خدمات این شرکت بهره می برند و تحت پشتیبانی این شرکت قرار دارند.
مهندس محمدی تصریح کرد: نقش حمایتی گرین وب در اکو سیستم کارآفرینی و IT نیز نقش بسزایی در توسعه و شهرت برند گرین وب داشته است.
وی رضایت مشتریان را مهمترین تبلیغ برای شرکت عنوان کرد و افزود: گرین وب کمترین هزینه را برای تبلیغات در سالهای گذشته پرداخت کرده و همواره سعی داشته است برند خود را از کانال مشتریان راضی تقویت کند.
همچنین رئیس هیئت مدیره شرکت گرین وب اظهار داشت: با توسعه شبکه های اجتماعی دیگر فضای کار برای برندهای معروف اما بی کیفیت تنگ و قدرت تبلیغات برای فروش محصول و خدمات کاسته شده است زیرا کاربران به راحتی می توانندعملکرد آنها را ارزیابی کنند.

افزودن دیدگاه

سوال امنیتی *

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید