وبلاگ گرین وب

حضور ایران سرور در OVH SUMMIT به عنوان بزرگترین پارتنر در خاورمیانه

«گردهمایی سالانه» یا «Summit» یکی از رویدادهای جذاب دنیای تکنولوژی است . هر شرکتی از غولهایی نظیر گوگل، اپل و مایکروسافت، آمازون … تلاش می کنند تاهر سال رویداد  Summit را به بهترین شکل برگزار کنند. دلیل اصلی حساسیت این رویداد بزرگ ،ارائه جدیدترین محصولات شرکتهاست.جمله معروف استیو جابز نیز به  اهمیت این مسیله اشاره دارد: «نحوه ارائه به اندازه خود محصول مهمه».

OVH هم در سالهای اخیر تلاش کرده است تا از طریق توسعه مداوم خدمات، بهبود مداوم کیفیت محصولات، حرکت دو بعدی هم در عرض و هم در عمق دنیای IT هم توجه مصرف کننده های صرف را جلب کند و هم بتواند در مقابل افراد و نهادهای حرفی برای گفتن داشته باشد.

OVH بصورت هوشمندانه اسم بسیار زیبای «OVHSummit Together» را با هشتگ #OVHSummit در توئیتر و هشتگ #ovhsummit در اینستاگرام برگزید. این یعنی تفکر اصلی در شرکت ما روی همکاری و Cooperation استوار است.

ایران سرور به عنوان تنها نماینده OVH در ایران در Summit 2017 شرکت داشت و حتی پست اینستاگرام ما مبنی بر حضور در مراسم امسال جزو پستهای برتر برگزیده شد و در  Live Story اکانت OVH نیز از پست ایران سرور استفاده شد.

امسال طبق سنتی که پارسال اکتاو کلابا رئیس و لورن آلارد نائب رئیس کمپانی OVH برقرار کردند، با اجرای موسیقی زنده شور و هیجان وصف ناپذیری به سالن دادند.

همچنین از برخی استارت آپ هایی که با حمایت OVH راه اندازی شده بودند رونمایی شد.

تصاویری از این رویداد بزرگ و هیجان انگیز:

 

افزودن دیدگاه

سوال امنیتی *

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید