وبلاگ گرین وب
۷ عامل موفقیت یا عدم موفقیت طراحی سایت

۷ عامل موفقیت پروژه های طراحی سایت

موفقیت یک وب سایت ،هدف اصلی شکل گیری هر وب سایتی است. همه ما پس از بازدید از یک وب سایت، به صورت طبیعی در خصوص خوب یا بد بودن آن وبسایت به نظری خواهیم رسید. بعضی از سایت ها برای ما بسیار خوشایند هستند و باعث بازگشت چند باره ما به آن وبسایت در مرورهای بعدیمان در اینترنت میشود ولی برخی دیگر از وب سایت ها را برای اولین و آخرین بار است که مشاهده میکنیم و رغبتی برای مراجعه مجدد به آن نداریم. اما چه چیزی تعیین کننده این است که یک وب سایت از نظر ما خوب است یا بد؟
برای تک تک افراد به صورت شخصی عواملی وجود دارد که مطابق با نیازها و سلیقه های آن فرد رتبه دهی خوب یا بد یک وبسایت را تعیین میکند و به همین علت ما نمیتوانیم به صورت قطعی خوب یا بد بودن یک سایت را تشخیص دهیم ولی بسیاری از ما بر اساس عوامل مشابهی به این نتیجه دست پیدا میکنیم.

عوامل مهم برای موفقیت پروژه های طراحی سایت:

1- User Experience (تجربه کاربر):

طراحی ظاهری سایت با کیفیت و گرافیک بالا ،قطعا جذابیت سایت شما را افزایش می دهد و در نتیجه بازدید از سایت و به دنبال آن درخواست از سایت شما بالا می برد.

2-Social Media Apps (شبکه های اجتماعی)

حضور در شبکه های اجتماعی مناسب برای کسب و کار شما و فعالیت موثر ،تبلیغات و ارسال مقالات مرتبط مناسب می تواند تاثیر بسیار زیادی بر افزایش بازدید از سایت شما داشته باشد. از طریق بازاریابی شبکه های اجتماعی می توانید برند تجاری خود را به خوبی معرفی کنید

3-Conversion increase (افزایش نرخ تبدیل)

نرخ تبدیل نشان دهنده تعداد افرادی است که به سایت شما وارد می شوند و سپس از خدمات یا محصولات شما خریداری می کنند. تبلیغات تصویری جذاب،تخفیفات ویژه،دسترسی آسان به خدمات و … می توانند در افزایش نرخ تبدیل موثر باشند.

4-SEM & SEO ( بازاریابی موتور های جستجو و سئو )

بهینه سازی موتور های جستجو یا سئو یکی از عوامل مهم در بازاریابی اینترنتی و افزایش رتبه سایت در موتور های جستجو مثل گوگل می باشد که در نتیجه ورودی سایت و فروش محصولات یا خدمات را افزایش می دهد.

5-Mobile Commerce ( تجارت موبایلی)

به دلیل گستردگی استفاده تلفن های هوشمند امروزه بازاریابی از طریق موبایل به سرعت در حال پیشرفت می باشد . در صورتی که سایت شما با تلفن های همراه همگام سازی شود ارائه خدمات به مشتریان سریع تر و با کیفیت تر انجام می شود.

6-Analytics (تجزیه و تحلیل)

همیشه باید بازدید سایت خود و محتوا مورد پسند مخاطبان را در نظر بگیرید و با بررسی محتوا سایت و بروزرسانی آنها ،مخاطبان را برای استفاده و بازدید از سایت خود ترغیب کنید.

7-eCommerce Website (تجارت الکترونیک)

امروزه با توجه به افزایش درخواست های مخاطبین برای خرید اینترنتی ،ایجاد درگاه خرید و فروشگاه آنلاین در سایت شما می تواند کمک بزرگی برای افزایش فروش ،بازدید و درخواست سفارش محصولات یا خدمات شما باشد.

برای مشاوره و سفارش سایت می توانید با گرین وب در ارتباط باشید.  سفارش طراحی سایت

افزودن دیدگاه

سوال امنیتی *

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید