وبلاگ گرین وب
رونمایی قائم مقام وزیر صنعت از طرح کارآفرینی مجازی

رونمایی قائم مقام وزیر صنعت از طرح کارآفرینی مجازی

وزیر صنعت، معدن و تجارت از سامانه پر کاربرد «کارآفرینان» در نمایشگاه محصولات صنایع الکترونیک و فناوری اطلاعات کشور رونمایی کرد.

این سامانه در سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» با هدف ایجاد بازار کار مطلوب در حوزه فضای مجازی به همت جمعی از متخصصان حوزه فناوری در شرکت «گرین وب » راه اندازی شد.

سامانه «کارآفرینان» با پشتیبانی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) بستری امن برای کارآفرینان ایرانی جهت معرفی ایده و اجرای پروژه های مورد نظر فراهم می کند تا این ایده ها باعث کسب درآمد بیشتر و مدیریت وقت و تخصص برای کارآفرینان شود.

این بازارکار آنلاین امکاناتی را برای پیمانکاران و کارفرمایان در گوشه و کنار جهان برای همکاری متقابل، فراهم می کند تا صاحبان ایده با کمک های حرفه ای متخصصان  بتوانند پروژه های خود را تعریف کرده و برای تکمیل کار به کارمند مجازی ها اجازه ثبت پیشنهاد دهند.

اجرای پروژه ها در این سامانه برای کارفرمایان دسترسی سریع به هزاران کارمند مجازی مستقل با مهارت های خاص و بدون نیاز به فضایی برای تبلیغ کار یا فضای انجام کار ، بیمه و غیره  فراهم می کند.

این سایت یکی از سه سامانه پرکاربرد حوزه صنایع الکترونیک است که امروز توسط محمدرضا نعمت زاده در نمایشگاه دائمی محصولات صنایع الکترونیک و فناوری اطلاعات کشور آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه 40 محصول برگزیده در حوزه‌های صنایع الکترونیک و فناوری اطلاعات که با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت تولید شده‌اند و از تسهیلات صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) بهره‌مند شده‌اند، به نمایش گذاشته شده است.

افزودن دیدگاه

سوال امنیتی *

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید