وبلاگ گرین وب
طراحی سایت پزشکان

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی راه ارتباط فضای مجازی بین پزشکان و بیماران

علم پزشکی هر روزه در حال پیشرفت و تکامل است، بنابراین طراحی سایت پزشکی برای پزشکان و متخصصانی که می خواهند به معرفی خود بپردازند و برای مهارت و تخصص خود اطلاع رسانی کنند لازم و ضروری است.
بسیاری از افراد برای راهکار و معالجه و یا حتی شناخت بیماری خود روزانه در گوگل و سایت ها به دنبال اطلاعات هستند و اگر شما یک طراحی سایت پزشکی مفید و قوی داشته باشید، افرادی که از سایت شما بازدید می کنند ماندگار می شوند و ممکن است به بقیه نیز معرفی کنند. با گرین وب همراه باشید

چند نمونه از مزیت های طراحی سایت پزشکی این است که :

• پزشکان و متخصصان می توانند وقت های ویزیت که به مریضان خود می دهند را به صورت اینترنتی در منزل یا محل کار خود بدهند که این کار باعث می شود در وقت پزشک و بیمار صرفه جویی شود.

• پزشکان با طراحی سایت پزشکی می توانند معالجات یا یک سری اطلاعات که مربوط به بیماری ها و یا معالجات می شود را به صورت گرافیکی در سایت خود بگذارند که با این روش بیماران می توانند اطلاعات کافی را به دست بیاورند و به پزشک مورد نظر اعتماد کنند.

• یکی از کار های جذاب در طراحی سایت پزشکی، دادن مشاوره رایگان به صورت پرسش و پاسخ باشد و اگر در این زمینه وقت و سرمایه بگذارید می توانید یک نیرو کاری به صورت چت یا ویس یا بیماران و مراجعه کنندگان به سایت پزشکی شما ارتباط بر قرار کند.

• همچنین شما در طراحی سایت پزشکی خود می توانید با گذاشتن خبر های روز و جذاب پزشکی مراجعه کنندگان خود را مشتاق دیدن، پیگیری و همانطور معرفی سایت به دیگران بکنید.
طراحی سایت پزشکان

برای طراحی سایت پزشکی خود در کنار اینکه باید خواسته های مراجعه کنندگانتان را در سایت خود به اشتراک بگذارید. امکانات ویژه یک سایت پزشکی، رعایت اصول سئو و همچنین بهینه سازی است، زیرا باعث می شود سایت شما دیده شود که این موضوع هم خواسته شماست.

از طریق طراحی وب سایت پزشکی کامل و مفید، شما می توانید متقاضیان و مشتریان جدیدی را پیدا کنید که این کار با استفاده از ارتقای رتبه ی سایت در کلمات کلیدی در موتور جستجوگر گوگل انجام می شود.
شما در طراحی سایت پزشکی خود باید خلاقیت داشته باشید زیرا راضی نگه داشتن مشتریان قدیمی یک از مهم ترین نکات سایت شماست.

توجه داشته باشد وبسایت پزشکی که طراحی کرده اید باید مانند یک مطب مجازی باشد که از طریق این مطب مجازی بیمار می تواند با پزشک ارتباط بر قرار کند و اطلاعاتی از جمله مقاله های مفید، تصاویر و ویدیو های مفید در قالب پزشکی را دریافت کند.

امروزه پزشکانی در کار خود موفق هستند که با علم اینترنت بیشتر آشنایی دارند زیرا امروزه مردم که بیماران و مراجعه کنندگان شما می شوند هم با استفاده از علم اینترنت کار های خود را پیش می برند. همچنین آنها سرویس هایی از شما می خواهند که به راحتی می توانند از سایت پزشکی شما دریافت کنند پس شما باید طراحی سایت پزشکی قوی و مفیدی داشته باشید و همچنین پزشکان و متخصصان دیگر می توانند از امکانات و اطلاعات سایت پزشکی شما بهره ببرند.

امکانات سایت پزشکی

  1. معرفی کامل پزشک
  2. مقالات مفید و کامل پزشکی
  3. سوالات رایج پزشکی
  4. نمایش محل مطب یا کلینیک در نقشه ی گوگل
  5. امکان رزرواسیون و مشخص کردن زمان قرار با پزشک یا تعیین وقت در کلینیک در سایت
  6. گذاشتن خبر ها و مقالات روز
  7. بخش تماس با ما و ارسال پیغام به ایمیل مدیر سایت
  8. نمایش لینک ها به صورت ستاره دار در گوگل
  9. بخش نظر کاربران در رابطه با خبر و مقاله و غیره
  10. بخش معرفی خدمات و تخصص های کلینیک و پزشک
  11. داشتن کتاب ها و مجلات پزشکی
  12. بخش تبلیغات بنری و عکسی
  13. بخش گالری و تصاویر

پس شما برای جلب نظر بیماران خود و شناخته شدن خودتان می توانید با طراحی سایت پزشکی که مختص خودتان است به راحتی این کار را انجام دهید و با صرف هزینه اندک در برابر هزینه های دیگر مانند چاپ بروشور و تبلیغ در مجلات و روزنامه ها، خود را بیشتر به مردم معرفی کنید مخصوصا الان که همه کارهایشان در اینترنت انجام می دهند.

یکی دیگر از نکته ها در طراحی سایت پزشکی این است که با قرار دادن مقالات و تجربیات خود و به اشتراک گذاشتن آنها با دیگر همکاران و پزشکان که تازه کار هستند، تعداد بازدید سایت خود را به صورت رایگان بالا برده اید و اول جستجو ها می آیید.
دلیل های موفقیت سایت های پزشکی

آوردن مراجعه کنندگان و بیماران هدف به سایت پزشکی خود با استفاده از نتایج گوگل و بالا آوردن سایت در موتور جستجوی گوگل نهایت موفقیت یک وبسایت پزشکی است. پس اگر سایت خود را در صفحه اول گوگل بیایید آن هم در زمینه کاری خود و روی کلمات هدف خود، می توانید مشتریان و کاربران زیادی را جذب نمایید.

یک نکته مهم که در تمامی سایت ها مشترک است علاوه بر آوردن کاربران جدید به سایت، نگه داشتن کاربران قدیمی خود است. پس برای این کار، امکانات کامل، ظاهر جذاب و گرافیک قوی و سرعت سایت مسائل مهمی است که باید رعایت شود.

به طور خلاصه موفقیت یک طراحی وبسایت یا اپلیکیشن به دو عامل آوردن مشتریان و بیماران جدید به صورت هدفمند و نگه داشتن کاربران با استفاده از ویژگی ها و کارایی های سایت، ارتباط مستقیم دارد.

شما می توانید جهت مشاوره طراحی سایت پزشکی با گرین وب در ارتباط باشید.  مشاوره طراحی سایت

افزودن دیدگاه

سوال امنیتی *

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید