وبلاگ گرین وب

امضای تفاهم نامه همکاری میان گرین‌وب و دو شرکت افغان

در بازدید یک روزه شرکت گرین زون و پلان فیچر از گرین وب تفاهم نامه های همکاری به امضا رسید …

مدیران عامل دو شرکت گرین زون و پلان فیچر چهارشنبه هشتم مرداد در هلدینگ دانش بنیان گرین وب حضور پیدا کردند و ضمن بازدید از شرکت‌های زیر مجموعه این هلدینگ تفاهم نامه همکاری با یکدیگر امضا کردند.

در طول این بازدید مهندس زرین با شرح عملکرد مانا در بخش‌های اتوبوسرانی و حمل و نقل عمومی، پردازش تصویر و پلات فرایندهای کنترل پروژه گفت: یکی از پروژه‌هایی که در حال حاضر روی آن کار می‌کنیم ،پلات فرایندهای کنترل در سازمان است. از طریق این سیستم می‌توان بردهای مختلفی را برای تعریف کارها در سازمان ایجاد کرد.

وی ادامه داد: تعیین اولویت‌ها، زمان‌های کاری، سیستم جلسات، اعلان‌ها، چت داخلی و تقویم تنها گوشه‌ای از امکانات این نرم‌افزار است.

زرین افزود: علاوه بر این، سیستم پردازش تصویر یکی دیگر از پروژه‌های ما است که از طریق آن می‌توان کارکرد نیروها، فاصله اجتماعی، استفاده یا عدم استفاده از ماسک و همچنین سن افراد ورودی به سازمان را از طریق دوربین‌های مداربسته مورد ارزیابی و سنجش قرار داد. این سیستم نیاز به نصب دوربین‌های جداگانه ندارد و روی دوربین‌های مداربسته سازمان قابل پیاده‌سازی است.

در ادامه مهندس بهنام کتابدار با تشریح نوع عملکرد چاپیروس گفت: واحد چاپیروس با هدف ایجاد بستر واحد برای چاپخانه‌ها و تسریع در امر چاپ و حذف بسیاری از مشکلات مانند هزینه‌های جانبی بوجود آمد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 1000 چاپخانه عضو چاپیروس هستند و مکانیزم این سیستم به این صورت کار می‌کند که به محض گرفتن سفارش قیمت آن را محاسبه می‌کند. در کمترین زمان و در نزدیک‌ترین فاصله جغرافیایی به چاپ می‌رسد. به این صورت هزینه چاپی برای مشتری بسیار پایین تر خواهد بود.

مهندس اسماعیل شریف مدیر بخش ایران سرور نیز که در این بازدید حضور داشت، ضمن ارائه عملکرد ایران سرور به عنوان یکی از بهترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های هاستینگ در ایران، به تشریح سایت‌ساز پرداخت و گفت: سایت ساز یکی از امکانات جدید ایران سرور است که در اختیار مشتریان قرار گرفته است. از طریق این سیستم می‌توان بدون نیاز به تهیه هاست اقدام به ایجاد سایت کرد.

وی ادامه داد: ساخت سایت با ابزار سایت ساز تنها به چند دقیقه زمان نیاز دارد و مشتری باتوجه به شناختی که از کسب و کار خود دارد و همچنین سلیقه شخصی و بدون داشتن دانش تخصصی در مورد طراحی سایت، سایت خود را از طریق این پنل ایجاد می‌کند.

مهندس شریف در خصوص سرویس کلود ایران سرور هم گفت: کلود یکی از سرویس‌هایی است که کاربران زیادی دارد و بسیاری از سرویس‌ها در حال حاضر روی این سرویس ارائه می‌شود. به طور مثال تمام داده‌ها و اطلاعات چاپیروس روی کلود قرار گرفته است.

وی افزود: باتوجه به گستردگی سرویس‌های کلود ایران سرور در جهان و انعطاف پذیری این سرویس می‌توان سرویس‌هایی مانند پلت فرم‌های آموزشی آنلاین که یکی دیگر از خدمات ایران سرور است را روی این سیستم پیاده‌سازی کرد.

مدیر فروش ایران سرور هلدینگ گرین وب ادامه داد: پلتفرم آموزش آنلاین با ایجاد یک بستر امن آموزشی در دوران کرونا باعث شده تا بسیاری از مخاطبان و کاربران از این بستر استفاده کنند و کلاس‌های آنلاین را با تمام امکانات برای آموزش دهنده و آموزش گیرنده فراهم کنند.

مهندس شریف در خصوص ایران سرور هم گفت: گروه ایران سرور به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه‌های هاستینگ در ایران با نزدیک به صدهزار مشتری خدمات هاستینگ خود را در قالب‌های مختلف ارائه می‌دهد.

در ادامه مهندس عطار مدیر شتابدهنده گرین تک در خصوص فرآیند شتابدهی آنلاین و گرین کالج هم گفت: شتابدهنده آنلاین یکی از اقداماتی است که توسط مجموعه گرین‌وب صورت گرفته است. از طریق این سیستم که بر پایه کلود ارائه شده است می‌توان تمام فرآیندهای شتابدهی استارتاپ ها را به صورت حضوری و غیر حضوری کرد.

مدیرعامل شرکت گرین زون و عضو پارلمان جوانان افغانستان پس از این بازدید گفت: از دیدن توانمندی‌های گرین وب شگفت زده شدیم و فکر نمی‌کردیم که شرکت‌های ایرانی در حوزه فناوری اطلاعات تا این حد پیشرفته باشند.

عبدالرحمن عابد ادامه داد: امیدواریم امضای این تفاهم‌نامه‌ها به همکاری‌های دو جانبه بیشتر میان شرکت‌های ایرانی و افغانی منجر شود.

مدیر عامل پلان فیچر و عضو دیگر پارلمان جوانان افغانستان نیز در این بازدید گفت: سفر خوب و پرباری به مشهد داشتیم و زمینه‌های همکاری فراوانی وجود دارد که می‌توانیم در جهت رشد کسب و کارها در افغانستان از آن بهره ببریم.

اقبال سخی افزود: چشم انداز ما نسبت به آینده روشن است و امیدواریم با شرکت‌های بیشتری در ایران همکاری‌های چند جانبه داشته باشیم.

در این بازدید تنی چند از مدیران طرفین نیز حضور داشتند.

گفتنی است؛ در راستای کمک به اکوسیستم فناوری اطلاعات خراسان و طبق اعلام قبلی گرین‌وب مبنی بر ارسال کاتالوگ و بروشور شرکت‌های مختلف و ارائه آنها به تیم افغانی بازدید کننده، تمام اطلاعات، بروشورها و کاتالوگ‌های ارسالی در اختیار هیات تجاری افغان قرار گرفت.

افزودن دیدگاه

سوال امنیتی *

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید