وبلاگ گرین وب

طراحی سایت مثل دیجی کالا

رویای یک شبه پولدار شدن رویایی است که همه در ذهن داریم و هر روز آن را بارها پرورش می دهیم. همه ما می خواهیم راه صد ساله را یک شبه طی کنیم و به موفقیت برسیم و پولدار شویم. کارآفرینان تازه کار معمولا از مزایای طراحی سایت آگاهی دارند و می دانند برای موفق شدن نیاز دارند که در فضای دیجیتال حضور داشته باشند. این افراد معمولا دنبال طراحی سایت مثل دیجی کالا هستند تا به درآمد بالایی دست یابند. اگر شما هم نیاز دارید بدانید که چطور می توانید سایتی مثل دیجی کالا داشته باشید یا علت موفقیت دیجی کالا چیست و یا سوالات مشابه دیگری در ذهن دارید، این مقاله را از دست ندهید و ما را همراهی کنید.

 

مشتریان بر اساس تصوری که از طراحی سایت خود دارند معمولا به سه دسته تقسیم می شوند.

  1. دسته اول مشتریانی هستند که دقیقا می دانند چه سایتی مد نظرشان است و از اطلاعات خوبی برخوردار هستند. آن ها تمام جزئیات را براساس ایده های جدیدی که دارند کاملا می دانند و برای کارفرما مشخص می کنند.

  2. دسته دوم مشتریانی هستند که فقط یک طرح و ایده دارند و هیچ چیزی از برنامه نویسی نمی دانند. آن ها از طراحان سایت می خواهند براساس تجربه قبلی خود برای حوزه کاری آن ها سایتی خوب طراحی کنند.

  3. دسته سوم مشتریانی هستند که می خواهند دقیقا سایتی مشابه سایت های موجود داشته باشند. آن ها انتظار دارند سایتی بر اساس امکانات و گرافیک سایت مدنظرشان برای آن ها طراحی شود. مثلا طراحی سایت مثل دیجی کالا، خواسته ای است که این روزها مشتریان ،زیاد درخواست می کنند. دیجی کالا به عنوان یک سایت فروشگاهی ایرانی موفق، الگوی مناسبی برای سایت های فروشگاهی ایرانی است.

 

هدف همه ما از طراحی سایت فروشگاهی این است که به درآمدهای هنگفتی مثل دیجی کالا برسیم. اما اجازه بدید یک واقعیت را صادقانه به شما بگوییم. آیا تا به حال توجه کرده اید که اگر فقط با طراحی سایت می توانستیم به درآمد بالا برسیم، اکنون تمام طراحان و برنامه نویسان مولتی میلیاردر بودند. پشت هر موفقیتی سال ها تلاش و برنامه ریزی و تجربه و یک تیم حرفه ای و همدل وجود دارد که ما نمی بینیم و تصورمان این است که با داشتن سایتی مثل دیجی کالا همه چیز تمام است.

طراحی سایت مثل دیجی کالا

علت موفقیت دیجی کالا چیست؟

سایت دیجی کالا یک سایت اختصاصی است که با asp.net نوشته شده است. این روزها هر کسب و کار جدیدی که نیاز به یک سایت فروشگاهی دارد، معمولا انتظار طراحی سایت مثل دیجی کالا را دارد. اما این نکته را به یاد داشته باشید که دیجی کالا از روز اول مثل سایتی که اکنون ما می بینیم، نبوده است و با هزینه ی خیلی کم کار خودش را آغاز کرده است . دیجی کالا پس از افزایش تعداد کاربرانش و با درآمد زیادی که از طریق آن ها به دست آورد، شروع به ارتقای سایتش نمود و این مورد خیلی هم درست و طبیعی است. دیجی کالا سال هایی را بدون درآمد به کار خود ادامه داده است. حدود چهار سال برای جلب اعتماد و رضایت مشتریان تلاشهای شبانه روزی کرده اند تا کاربر را با خود همراه کنند. بررسی تخصصی محصول، تولید محتواهای جذاب، مشخصات و امکانات دقیق محصولات کاری بسیار سخت و طاقت فرسا بود. اما تیم حرفه ای دیجی کالا این کارها را انجام داد و به موفقیت رسید. اینطور نبود که با طراحی سایت فروشگاهی و گذاشتن محصول در آن به این موفقیت رسیده باشند.

اگر شما هم تصور داشتن طراحی سایت مثل دیجی کالا را دارید باید توجه کنید که در ابتدا با هزینه های کم شروع کنید و پس از اینکه کسب و کارتان رونق پیدا کرد کارتان را توسعه دهید.

 

برای طراحی سایت مثل دیجی کالا چه باید کرد؟

برنامه کسب و کار خود را به طور شفاف پیاده سازی کنید. با یک برنامه ریزی درست و اصولی، صبر و تلاش، کاربران سایت شما را می بینند و دنبال می کنند. این نکته را در نظر داشته باشید که موفقیت چنین سایت هایی در گرو مخاطبان است. مخاطبان شما هستند که باید در درجه اول شما را بشناسند و دنبال کنند. کاربران شما باید به سایت و فروشگاه شما اعتماد داشته باشند تا از شما خرید کنند. این کاربران شما هستند که با به دست آوردن یک تجربه خرید خوب، سایت شما را به دیگران معرفی می کنند و برایتان مشتری و سود به ارمغان می آورند.

پس برای موفقیت حتما در ابتدای کار، مشتری را در اولویت قرار دهید و از آن ها یک قهرمان بسازید. سپس حتما هدف اصلی سایت خود را مشخص کنید تا شما و تیم همراهتان دقیقا بدانید قرار هست به کجا برسید. نقشه مسیر را همیشه به طور واضح کنارتان داشته باشید. دامنه سایت و نام برندتان را دقیقا مطابق کاری که می خواهید انجام دهید، انتخاب کنید. در انتخاب نام دقت کنید تا با آوردن نام شما، حس خوبی در مشتری ایجاد شود. سعی کنید نامی آسان انتخاب کنید که بیان آن برای همه ی افراد از کودک گرفته تا افراد سالخورده راحت باشد. بودجه آغاز کار و بودجه تبلیغاتی خود را به صورت ماهانه محاسبه کنید و در طول راه حتما به خاطر داشته باشید. برای تبلیغات و معرفی خود برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشید. در طول مسیر از ایده های رقبای خود کمک بگیرید. بهتر است در ابتدای کار با یک تیم کوچک شروع کنید و با گسترش کسب و کار خود تیمتان را گسترده تر کنید. اگر طراحی سایت مثل دیجی کالا می خواهید، رفتارتان را هم مانند تیم دیجی کالا حرفه ای کنید.

از یک شرکت طراحی سایت خوب کمک و مشاوره بگیرید. می توانید از خدمات مشاوره گرین وب هم کمک بگیرید. برای شروع کار با یک شرکت طراحی سایت خبره و کار بلد کار را شروع کنید و پیش ببرید. یک تیم حرفه ای می تواند به شما جهت رسیدن به ایده آل هایتان کمک زیادی کند. از آن ها بخواهید اطلاعات و تجربیات خود را با شما در میان بگذارند. این تیم را در کنار خود داشته باشید و با رونق کسب و کارتان، تیم را در شرکت خود استخدام کنید تا همیشه سایتی به روز و کاربر پسند داشته باشید. سعی کنید نردبان موفقیت را پله پله طی کنید.

امیدوارم این مطلب به شما کمک کرده باشد تا به تمام حقایقی که پشت سایت دیجی کالا نهفته است، دست پیدا کرده باشید. ما را در گرین وب شریک رویاهای خود بدانید.  مشاوره طراحی سایت

افزودن دیدگاه

سوال امنیتی *

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید