وبلاگ گرین وب

طراحی سایت نمونه کار و رزومه شخصی

شاید شما هم مدیر یا مدیر عامل یک شرکت بزرگ باشید و قطعا به دنبال روش هایی برای کسب مشتریان بیشتر. یا ممکن است یک فریلنسر باشید که دوست دارد نمونه کار هایش را در جایی مخصوص قرار دهد تا مردم بتوانند از آن ها بازدید کنند.
همانطور که می دانید یکی از مهم ترین راه های کسب اعتماد در بین مشتریان به نمایش گذاشتن نمونه کار هاست. این کار باعث می شود تا مردم بتوانند به تجربه و نوع کار شما پی ببرند و لذا افراد بیشتری به کار کردن با شما ترغیب می شوند. ما در این مقاله سعی داریم تا اطلاعات بیشتری را نسبت به طراحی سایت نمونه کار ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

چرا طراحی سایت نمونه کار لازم است؟

همانطور که در بخش مقدمه گفته شد، داشتن یک وب سایت برای ارائه نمونه کار های انجام شده برای انواع شرکت ها یا افراد بسیار مفید است. به عنوان مثال شما می توانید برای طراحی های ساختمانی که تا به حالا انجام داده اید به عنوان یک شرکت پیمانکاری ساختمانی، سایتی داشته باشید و از مزایای آن بهره ببرید.

داشتن یک سایت نمونه کار آورده هایی از جمله پرستیژ کاری، اعتبار سازمانی و یا شخصی (برند سازی)، مشتری بیشتر، رضایت مندی و در نهایت درآمد بیشتر را به دنبال دارد. در کنار تمامی این موارد می توانید به صرفه جویی در وقت و کاهش ارتباطات غیر موثر و وقت گیر اشاره کنیم.

آیا نمی توان سایت نمونه کار را در وب سایت شخصی جا داد؟

ممکن است به این فکر کرده باشید که نمونه کار های خود را در ساب دامنه ای از سایت شخصی تان قرار دهید. به طور دقیق نمیتوان گفت این کار درست است یا غلط (به نظرات افراد بستگی دارد). اما چیزی که قطعی است این است که گاها برای افراد ممکن است این ترفند مفید باشد و از صرف هزینه برای طراحی سایت نمونه کار، پرهیز شود اما شما نمی توانید برای یک شرکت بزرگ هم این کار را انجام دهید. ممکن است شما بخواهید آدرسی را به مشتریان بدهید که فقط برای نمونه کار های شما طراحی شده و کلا استایل آن سایت مخصوص این کار است.

در ادامه با نگاهی متمرکز تر به مزایا سعی داریم تا توجیه ای منطقی برای صرف هزینه طراحی سایت نمونه کار داشته باشیم.

صرفه جویی در وقت

زمان یکی از مهم ترین عوامل در رشد یک کسب و کار است. شما به عنوان مدیر یک کسب و کار و یا یک کار آفرین نیاز دارید تا زمان بیشتری را برای کار های اصلی خود داشته باشید و سعی کنید وقت بیشتری برای برنامه ریزی پروژه های آینده و حساب های مالی بپردازید. قطعا یکی از مشکلاتی که حتی فریلنسر ها و یا افرادی که به صورت پروژه ای فعالیت هایی را انجام می دهند با آن مواجه شده اند سوالات تکراری است. اگر شما یکی از این شغل ها را دارید و یا واقعا احساس می کنید که وقت زیادی را برای این گونه کار ها صرف می کنید، حتما باید برای طراحی سایت نمونه کار به یک شرکت معتبر مراجعه کنید.
در واقع زمانی که شما یک مرجع همیشه در دسترس و آنلاین داشته باشید می توانید بدون صرف وقت برای هر فرد ، یک بار آن را بر روی سایت قرار داده و به تمامی مشتریان، تنها یک لینک ارائه دهید.

انتقال اطلاعات در بین افراد

قطعا اگر شما به سئو وب سایتتان اهمیت ویژه ای بدهید می توانید حتی با داشتن یک سایت نمونه کار، مشتری بگیرید. در واقع این قدرت گوگل و اینترنت است. شما با قرار دادن یک بار محتوا بر روی سایت آن را با تمام مردم جهان به اشتراک می گذارید و در هر زمان و مکانی که باشید می توانید با چند کلیک به این منبع دست پیدا کنید. قطعا داشتن یک سایت رزومه به شما امکان معرفی بیشتر در بین مردم را می دهد.

مشتریان بیشتر و مشتریان رضایتمند

اگر اول بخواهیم به جذب افراد اشاره کنیم قطعا یکی از ملاک های انتخاب یک شرکت خوب داشتن تجربه و حرفه ای بودن آن شرکت در کار خودش است. شما با به اشتراک گذاشتن نمونه کار هایتان به مشتریان این پیشنهاد را می دهید تا با شرکتی اصیل و حرفه ای وارد کار شوند و مسلم است که افراد با شرکتی وارد قرار داد خواهند شد که نمونه کار هایی بهتر داشته باشد.
از طرف دیگر اگر شما مشتریانی دارید و هدفتان نگه داشتن آن ها و تبدیلشان به مشتری های وفادار است، باید گفت دادن یک رزومه خوب به مشتریان باعث می شود تا از همکاری با شما لذت ببرند و علاوه بر اینکه خودشان دیگر به رقبای شما مراجعه نمی کنند بلکه به دوستانشان شما را پیشنهاد می دهند و در واقع شما با ارائه خدمات راضی کننده از جمله رزومه ای پر بار و غرور آفرین برای خودتان، بازاریابی رایگان را استخدام کرده اید. این نکته نیز خالی از لطف نیست که مشتریان رضایتمند همیشه میتوانند به شما کمک و در تمامی عرصه ها رویتان را سفید کنند.

اعتبار سازمانی

حتما شما هم در کسب و کارتان رقبایی دارید و دوست دارید تا به مردم و مشتریان برتری خود را نسبت به سایر رقبا نشان دهید. یکی از راه های کسب پرستیژ در بین مردم و حتی اکوسیستم کاری خودتان طراحی سایت نمونه کار برای خودتان است. شرکتی که تا به حالا چندین پروژه را با موفقیت به اتمام رسانده قطعا خیلی بهتر است از شرکتی که به تازگی پا به عرصه وجود گذاشته و می خواهد با تکمیل پروژه، آب دیده شود.

در پایان نکته ای مهم لازم به ذکر است. اگر تا الان به طراحی سایت نمونه کار فکر نکرده اید این را بدانید که خیلی از شرکت ها ممکن است با ندانستن ارزش سایت های نمونه کار، سالها فعالیت کنند و کسی آن ها را نشناسد. درست است که این موضوع به مواردی از جمله تبلیغات وابسته است اما به نظر شما اگر همین شرکت ها یک سایت برای معرفی خودشان و ارائه نمونه کار ها داشتند نمی توانستند در وضعیت بهتری باشند و صاحبان آن شرکت ها به درآمد بیشتری برسند؟!
لحظه را غنیمت بشمرید و حتی یک ثانیه را نیز از دست ندهید. گرین وب اینجاست تا به شما برای طراحی سایت نمونه کار کمک کند.

ساخت رزومه کاری عالی با طراحی سایت رزومه حرفه ای

شاید شما هم در زمینه های کامپیوتری و یا فریلنسری فعال هستید و به صورت دور کاری برای دیگران پروژه های وب، کد نویسی و برنامه نویسی، گرافیک و… را انجام می دهید و به همین دلیل لازم دارید تا بتوانید در بین مردم اعتماد سازی را انجام دهید. این اعتماد سازی قطعا باعث آمدن مشتریان بیشتر به سمت شما خواهد بود و قطعا میتواند جهشی برای کار شما باشد. در این مقاله ما سعی داریم تا نکاتی را درباره طراحی سایت رزومه با شما در میان بگذاریم و اگر شما هم مانند دیگر مشتریان به فکر داشتن یک سایت رزومه برای خودتان افتادید، در راه رشد کسب و کار و اعتبارتان به شما کمک می کند.

چه کسانی به سایت رزومه نیاز دارند؟

اگر جواب کاملا خلاصه به این سوال بدهیم باید گفت: تقریبا همه! تقریبا همه افراد در شغل های مختلف برای امرار معاش خود در حال فعالیت هستند و برای رشد و کسب و کارشان نیاز دارند تا مشتریان بیشتری داشته باشند؛ یا ممکن است شغل کارمندی را انتخاب کرده باشند و با این حال برای معرفی خود به دیگران علاقه مند باشند. این حس علاقه نسبت به معرفی بد نیست بلکه یک ویژگی انسان است و دلایل دیگر آن را جلو تر بررسی میکنیم.

سایت رزومه چه آورده ای برای ما دارد؟

مهم ترین و اصلی ترین نکته و آورده این سایت ها برای هر شخص، همان طور که در بخش مقدمه گفته شد، اعتبار است. اعتبار و یا برند سازی شخصی در بین مردم، دوستان، اقوام و … وجود دارد و می تواند برای شما یک نوع تبلیغات رایگان محاسبه شود. اعتبار داشتن باعث می شود تا مشتریان دیگر به جای کسی جز شما نروند و به قولی مشتریان ثابت شما بشوند. زیرا کار کردن با شما برایشان یک مزیت است و از آن لذت میبرند.

یک سایت رزومه خوب و با کیفیت، می تواند برای شما احترام بیاورد و یا به قولی باعث شود تا پرستیژ کاری شما بالاتر برود. در روانشناسی نکته ای است با این مضمون که اگر مشتری مستقیما با شما در حال گفت و گو باشد و بد تر از آن این گفت و گو در فضای شبکه های اجتماعی صورت گیرد، پرستیژ کاری شما زیر سوال میرود و این ممکن است در همان اول نمود پیدا نکند اما وجود دارد. معمولا در ذهن مشتریان افکاری پدید می آید که درست نیست و اگر هم این چنین نباشد شما احترام فردی که مشتریانش را به سایت رزومه اش می فرستد را ندارید. این افکار مانند: حتما این یکی هم مثل همین فریلنسر های دیگر است که همیشه دنبال پروژه های مختلف اند. اگر این هم یکی از دانش جویان نیمه وقت باشد و فردا بگوید امتحان دارم و کار ما را لنگ بگذارد چه؟ احتمالا این را هم میتوان به رقم های پایین راضی کرد چون افرادی که شرکتی کار نمیکنند بهتر تخفیف می دهند.

اگر یک دور کار و یا فریلنسر هستید حتما این مورد را چشیده اید. مشتریان معمولا بعد از انجام پروژه هایشان به شما وعده های مختلف می دهند که “من چند تا پروژه دیگر هم دارم و آن ها را جای شما می آورم” و یا “این پروژه از فلان جاست و کم تر بگیرید ما بودجه نداریم” و موارد دیگر. این سخنان و چانه زنی ها بیشتر در فضا های چت گونه و یا نرم افزار های اجتماعی پیش می آید. توصیه ما داشتن یک سایت رزومه است که مشتریان برای طراحی وبسایتشان، بنر ها و … از آن جا با شما ارتباط بگیرند.
به عنوان یک نکته همیشه سعی کنید تا مشتریان خودتان را در فضا شبکه های اجتماعی نیاورید و گرنه بخش زیادی از پرستیژی که با سایتتان و یا بقیه موارد به دست آورده اید از بین می رود و همچنین مشکلات بیشتری را برای شما به وجود می آورد که به هیچ عنوان مفید نیستند.
به گونه ای که دیگر برای دادن رزومه تان به مشتریان نیاز نیست تا تمام آن ها را مجددا برای همه بفرستید تا نظرشان را درباره کار شما بگویند بلکه تنها آدرس سایتتان را به آنان معرفی می کنید تا تمام این موارد را از آن جا مشاهده کنند.

برای یک طراحی سایت رزومه چه چیز هایی باید قرار داد؟

برای بهتر درک کردن و دیدن نمونه های مختلف می توانید در گوگل بیشتر جستجو کنید. اما به طور کلی چیز هایی که در این سایت ها ارائه می شود معمولا شامل پروژه های طراحی شده توسط صاحب سایت یا تیم او، استعداد ها و توانمندی های شخص، نظرات مشتریان و افرادی که با آن ها کار کرده است. در مورد فعالیت ها و شخصیت های او در زمینه های مختلف، یک بیوگرافی در مورد خودش و در کنار تمام این ها میتوان گالری ای را نیز برای این سایت ها طراحی کرد تا افراد بتوانند از اطلاعات  بیشتری درباره شخص برخوردار شوند. البته این نکته را نیز فراموش نکنید که لازم است برای سایتتان مطالبی با کلیدواژه های مناسب قرار دهید تا در آن کلیدواژه ها در سرچ های گوگل حرفی برای گفتن داشته باشید.

هر کسی می تواند طراحی یک سایت رزومه را انجام دهد؟

طراحی سایت رزومه به نظر ساده می آید و معمولا افراد فکر می کنند از ساختار ساده ای تشکیل شده است. اما در واقع پشت این طراحی ساده اتفاقات زیادی افتاده است و نکات بسیار زیاد و کوچک کد نویسی، برنامه نویسی، روانشناسی و… انجام شده است. قطعا کسی که کارش یک چیز باشد بهتر می تواند آن را نسبت به افراد تازه وارد انجام دهد. طراحی وب سایت های رزومه با سایت های دیگر متفاوت است و چون مسئولیت خطیری را بر عهده دارد و در واقع مهم ترین کار را در کسب و کار انجام می دهد بسیار مهم است که از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

ما در گرین وب طراحی سایت رزومه شما را با قیمت مناسب و کیفتی بالا انجام خواهیم داد و سعی میکنیم تا در رشد کسب و کارتان کمکی بکنیم تا بتوانید در هر جا و هر شغلی که هستید روز به روز به سمت رشد و پیشرفت، قدم های بزرگ تری را بردارید.

مهمترین نکات در طراحی سایت معرفی

چنانچه نیاز دارید تا در فضای دیجیتال برای خود سایتی داشته باشید تا بتوانید محصولات و خدمات خود را معرفی کنید، باید از طراحی سایت معرفی استفاده کنید. با طراحی سایت معرفی می توانید محصولات و خدمات خود را در معرض دید مشتریان قرار دهید و مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کنید. در سایت خود به راحتی می توانید با قراردادن کاتالوگی از محصولات و خدماتتان آن ها را معرفی  کنید.

این روزها بازار استارت آپ ها، کسب و کارهای الکترونیک و نوپا به شدت داغ است و سر و صدای زیادی به پا کرده است. همه جا صحبت از ایده های خلاقانه، جلسات همفکری و رویداد و … است. بعضی از این ایده ها واقعا کارگشا و مفید هستند اما بعضی ها توهمی بیش نیستند. مشکلی که وجود دارد این است که برخی از آن ها کاملا بر اساس نیاز مشتری طراحی شده اند و بازار هدف خوبی دارند اما در رشد و بازاریابی محصول یا سرویس، با شکست رو به رو می شوند. برای معرفی محصول یا سرویس در قدم اول به طراحی سایت معرفی خوب نیاز دارید تا بتوانید به خوبی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

معمولا در ابتدای کار، شما محصول یا سرویسی برای ارائه دارید و می خواهید آن را به دیگران معرفی کنید. در این مرحله دو نوع رفتار وجود دارد. عده ای پس از تولید محصول و خدمات به دنبال معرفی، بازار هدف و فروش آن هستند و عده ای قبل از تولید، نحوه بازخورد مشتری را بررسی می کنند و بعد اقدام می کنند. همانطور که پیداست روش دوم بسیار بهتر از روش اول است و موجب می شود در صورتی که با شکست مواجه شدید، سرمایه ی زیادی از دست ندهید.

یک طراحی سایت معرفی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

طراحی سایت معرفی برای محصولات و خدمات اصلا کار ساده ای نیست و باید نکات زیادی را اعم از نکات طراحی سایت و مسائل روانشناسی رعایت کنید. اما در نظر داشته باشید که اگر طراحی سایت معرفی به خوبی و بر اساس راهکارهای علمی و اصول بازاریابی باشد نتایج شگفت انگیزی دارد. با ما همراه باشید تا این ویژگی ها را بررسی کنیم.

  1. در اولین گام این نکته مهم را به خاطر داشته باشید که صفحات فرود سایت را طوری طراحی کنید که بر روی مزایایی که مشتری با استفاده از محصول شما به دست می آورد تمرکز کند. صفحه فرود سایت را با ویژگی های محصول شلوغ نکنید، طوری که مشتری تصور کند هدف شما فقط فروش محصول است و به منافع او توجه نمی کنید. مشتری باید با ورود به سایت به این درک برسد که محصول چه کار خاصی برای او انجام می دهد و کدام نیازش را پاسخ می دهد و رفع می کند.
  2. بر روی بهینه سازی سایت معرفی خود کار کنید. پس از اینکه کلی زحمت برای طراحی سایت و معرفی محصولات و خدمات خود کشیدید اگر از اصول بهینه سازی سایت استفاده نکنید کلیه ی زحماتتان به باد می رود. مشتری بر اساس آنچه که در ذهنش می گذرد به دنبال یافتن کلید واژه ای در اینترنت می گردد. حال در این مرحله اگر نام سایت شما با کلید واژه مشتری بالا باشد، شما برنده می شوید و گوی سبقت را از دیگر رقبای خود می گیرید. چنانچه برای سئوی سایت خود برنامه ای نداشته باشید، این رقیبان شما هستند که برنده بازی می شوند و مشتریان را به سمت خود جلب می کنند. پس برای بهینه سازی سایت خود برنامه ریزی کنید و تلاش کنید تا حداقل در صفحه اول گوگل برای خود جایی باز کنید و به خصوص در ۳ پیشنهاد اول باشید.
  3. برای مشتریان خود ارزش قائل شوید و احساس با ارزش بودن را به آن ها منتقل کنید . از زمانی که مشتری وارد سایت شما می شود تا زمانی که او را جذب خود کنید، فرصت بسیار کمی دارید. بنابراین این فرصت طلایی را با گذاشتن مطالب بیهوده و خسته کننده از دست ندهید. با استفاده از تصاویر جذاب و توضیح فواید محصول برای مشتری از او یک قهرمان بسازید. اجازه دهید تصور کند اگر از محصول شما استفاده کند، تمام مشکلاتش بر طرف می شود و می تواند به یک قهرمان تبدیل شود. یک محتوای خوب و اصولی به خوبی می تواند در این مرحله به شما کمک کند. سعی کنید با استفاده از خلاقیت خود از محصول و فوایدش به صورت روایت گونه ای محتوا ایجاد کنید.
  4. در طراحی سایت معرفی فراموش نکنید که در صفحه فرود با استفاده از ویدئو های جذاب و کاربرپسند نحوه عملکرد یا توضیحات مرتبط به محصول و خدمات خود را نشان دهید. اینگونه مشتری به چشم خود فواید و ویژگی های محصول را می بیند و متوجه می شود که چگونه نیازهایش برطرف می شود.
  5. با استفاده از افراد مشهور و برجسته و همچنین شرکت های مطرح برای کسب و کار جدید خود اعتبار کسب کنید. اگر برند شما کنار برند این افراد و شرکت ها قرار گیرد می توانید اعتماد مشتریان احتمالی خود را به دست آورید. بنابراین فراموش نکنید که در صفحه فرود اعتبار و اعتماد مشتری را جلب کنید تا او را در سایت خود نگه دارید.
  6. در طراحی سایت معرفی خود، توجه داشته باشید که فرم های ثبت نام را طولانی قرار ندهید تا مشتری را خسته و پشیمان نکند. ثبت نام اولیه حتی با یک ایمیل کافی است و می توانید در ثبت نام های تکمیلی اطلاعات بیشتری را از او بخواهید. ثبت اطلاعات بیش از اندازه مشتری را عصبی می کند. بنابراین سعی کنید او را سریعا به هدفش برسانید.
  7. مشتریان اغلب به سایت وارد می شوند تا از قیمت محصول و خدمات شما مطلع شوند. لطفا در طراحی سایت معرفی قسمتی را برای قیمت در نظر بگیرید تا مشتری از انواع قیمت ها آگاهی یابد. مشتری ها اغلب می خواهند بدانند که محصول با هزینه ای که برای آن می کنند تناسب دارد یا خیر. قیمت محصول نکته کلیدی در انتخاب محصول است.

ما در گرین وب به شما کمک می کنیم تا سایتی با تمام اصول کلیدی طراحی کنید که بتوانید به راحتی محصولات و خدمات خود را به مشتریانتان معرفی کنید.  مشاوره طراحی سایت

افزودن دیدگاه

سوال امنیتی *

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید