وبلاگ گرین وب
برندینگ استان خراسان رضوی

ششمین همایش نشان تجاری (برندینگ)

عصر روز چهارشنبه 24 مرداد ماه، ششمین همایش نشان تجاری (برندینگ) در برج ساپکوی مشهد با هدف ایجاد رقابت، محک زدن تولیدات ملی، ارائه آموزش یافته‌های ملی و بین المللی و … با حضور برند‌های ملی و تقدیر از برندهای برتر استان، توسط انجمن صنایع مدیران خراسان رضوی برگزار گردید.

برندینگ استانی
برندینگ خراسان رضوی

به گفته ی اثنی عشری، نایب رییس انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی “در همایش برندینگ به دنبال ایجاد رقابت بین واحد‌های برند تولیدی هستیم تا در بحث اشتغال زایی و تولید ملی گامی برداشته باشیم.”

این همایش که با حضور جمعی از صنعتگران و مسئولان تشکل های اقتصادی بخش خصوصی و نیز مسئولان ارشد دولتی استان خراسان رضوی برگزار شد، اساتید حوزه صنعت و تجارت به بیان مطالبی در قالب کارگاههای آموزشی در زمینه برند و برندسازی پرداختند. شاخصهای کلیدی برند در توسعه کسب و کار، مدلهای کسب و کار برندهای موفق، مدیریت دانش و سرمایه فکری و نقش آن در توسعه کسب و کار، رازهای موفقیت برندهای بین‌المللی و مدلهای ذهنی در توسعه کسب و کار از جمله محورهای کارگاههای آموزشی این همایش در روز گذشته بود.

باتوجه به سقف 600 امتیاز ملاک ارزشیابی برندها؛ تاکنون 19 واحد امتیاز بالای 300 و 2 واحد نیز هم موفق به کسب امتیاز 400 شده اند که این خبر خوبی برای استان خراسان رضوی است.

در این مراسم گرین وب برای سومین سال پیاپی به عنوان برند برتر در حوزه IT انتخاب گردید که این افتخار بزرگی برای خانواده ماست که توانسته ایم در خدمت رسانی به هموطنان‌مان موفق عمل کنیم.

برند برتر استانی
گرین وب برند برتر

روابط عمومی هلدینگ دانش بنیان گرین‌وب

افزودن دیدگاه

سوال امنیتی *

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید