وبلاگ گرین وب
شرکت طراحی سایت

بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، گسترش دامنه استفاده از اینترنت و بیشتر شدن نیاز مردم به استفاده از اینترنت باعث شده که داشتن وب سایت برای هر فرد یا کسب و کار، امری ضروری به حساب آید. در نتیجه برای حضور در اینترنت و بازار داغ آن انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت اولین کاریست که باید انجام شود.

برای انتخاب قالب خود شما باید اطلاعاتی را در این زمینه بدست آورید تا بتوانید قالب کاری یا شخصی مناسب خود را سفارش دهید. حال ما میخواهیم توضیحاتی دقیق و کاربردی را به شما بدهیم تا بتوانید انتخاب مناسبی در شرکت طراحی سایت داشته باشید.

شرکت یا فرد؟

این مسئله مهمی است که به فاکتور های زیادی بستگی دارد از جمله هزینه ای که برای این کار در نظر گرفته میشود، سرعت انجام آن، کیفیت مورد نظر، نیاز به پیشتیبانی و….

گروه طراحی سایت

قیمت طراحی سایت

خب مسئله ای طبیعی است که قیمت طراحی سایت توسط فریلنسر ها پایین تر از شرکت طراحی سایت است. زیرا:

  • همه مراحل توسط یک فرد انجام میشود.
  • خدماتی چون پشتیبانی و بروزرسانی انجام نمی شود.
  • نیاز به فضای خاص ندارد و میتواند در خانه کارش را انجام دهد.

هزینه طراحی توسط شرکت بالاتر است چون:

  • تمام مراحل توسط متخصص همان زمینه انجام میشود و کاری گروهی به حساب می آید.
  • در قرارداد انجام پشتیبانی توسط شرکت ذکر میشود و به صورت کامل انجام می پذیرد.
  • نیازمند دفتر و محل کاری مناسب برای متمرکز کردن گروه و دیدار با کارفرمایان است.

کیفیت در کار و سرعت انجام آن

در طراحی سایت مشهد هایی که توسط افراد انجام میشود اگر پروژه ها کوچک باشد سریع تر کار انجام خواهد شد زیرا تمام مراحل توسط یک فرد انجام میشود و نیازی به انجام کار ها به صورت موازی نیست. اما در طراحی های بزگ نیاز است تا چندین مرحله به صورت موازی و توسط افراد متخصص آن پیش رود و در نتیجه نیاز به رفع اشکال کم میشود و سرعت انجام پروژه بالاتر می رود.

پشتیبانی شرکت طراحی سایت

بعد از اتمام پروژه و تحویل آن به کارفرما احتمالا مشکلاتی به وجود خواهد آمد که سایت شما نیازمند پشتیبان خواهد بود و به دلیل رسمی نبودن قرار داد یا نبود آن و یا تعقیر شرایط کاری، فردی برای پشتیبانی از آن وجود نخواهد داشت. شاید این جمله را زیاد شنیده باشید که فرد مهاجرت کرده یا دیگر کار طراحی سایت انجام نمیدهد و یا حتی دیگر  امکان دسترسی و ارتباط با او نیست. نبود پشتیبان مناسب باعث میشود سایت شما در طول زمان رفته رفته از کارکرد خود خارج شود و بلا استفاده شود. پشتیبانی از سایت یکی از عوامل برای سرپا نگه داشتن و قدرتمندتر شدن سایت شماست. این مورد بسیار خطرناک است پس آن را جدی بگیرید.

بروزرسانی سایت

عمدتا در سایت هایی که طراحی آن توسط فرد انجام میشود بروزرسانی وجود ندارد و خدمات جانبی برای سایت نیست. در شرکت گرین وب تلاش شده تا از بروز ترین تکنولوژی ها استفاده شود و یکی از ویژگی های این شرکت وجود بروز رسانی هایی به صورت مرتب است که باعث میشود سایت شما از لحاط تکنولوژی همیشه بروز باشد.

شرکت طراحی سایت

انتخاب شرکت طراحی سایت

با افزایش روز به روز نیاز به داشتن سایت، در اینترنت شرکت طراحی سایت زیادی در این زمینه مشغول به کار شدند. اما مواردی که نیاز است کار فرمایان برای انتخاب شرکت به آن توجه داشته باشند چیست؟

  1. نحوه انجام کار: شرکتی را انتخاب کنید که خود کد نویسی میکنند و از ابزار های طراحی وب استفاده نمیکنند. زیرا استفاده از این ابزار توسط پیمان کار باعث عدم تسلط او به کد ها و درنتیجه انعطاف پذیری نا کافی برای طراحی سایت شما میشود که کیفیت کار شما را پایین می آورد.
  2. روند انجام مراحل طراحی: یکی از مشکلاتی که در روند پروژه به وجود می آید عدم اطلاعات کافی کارفرما از پروژه است و مشکلی که بوجود می آورد باعث کندی در کار و پایین آمدن سرعت میشود.
  3. بررسی نمونه کار ها: شما میتوانید با توجه به دیدن نمونه کار ها و با در نظر داشتن گرافیک مورد نطر خود برای سایتتان آن ها را آنالیز کنید. توجه کنید که کاری که شما به شرکت واگذار میکنید نباید بالاتر یا خیلی پایین تر از نمونه کار های شرکت باشد. مورد دیگری که باید به آن توجه کنید علامت کپی رایت شرکت است که معمولا در قسمت پایین سایت درج میشود.
  4. هزینه طراحی سایت: هزینه فاکتوری مهم در امر انجام هر کسب و کاری است و تاثیری مستقیم بر روی تصمیم گیری شما دارد. یکی از عواملی که باعث میشود اختلاف قیمت در این کار دیده شود به عواملی همچون بزرگی شرکت کیفیت انجام کار خواهد بود. در روند تعین قیمیت سعی کنید تمام اموری که مورد نظر شماست به شرکت انتقال داده شود تا بتواند قیمت گذاری درستی داشته باشد و توجه کنید به این مسئله که شرکت چقدر در درخواست های شما دقیق میشود. به این مسئله توجه داشته باشید که قیمت طراحی سایت فروشگاهی به مراتب از طراحی های دیگر هزینه ی بالاتری دارد.
  5. در مورد خدمات پشتیبانی شرکت تحقیق کنید: همانطور که گفته شد یکی از مهمترین عامل هایی که به آن اشاره شد فاکتور پشتیبانی است. حتما شما هم به این مسئله برخورد کرده اید که سایتی با ساختار ناقص و در هم ریخته شما را سردر گم کرده است. مشکل بیشتر این وب سایت ها وجود نداشتن پشتیبان است.

شما می توانید جهت مشاوره و طراحی سایت با گرین وب در ارتباط باشید.  مشاوره طراحی سایت

جمع بندی

تحویل پروژه وب پایان کار نیست. بلکه آغاز عملی شدن تعهدات شرکت طراحی سایت است و اینگونه است که بسیاری از ایده های ناب شرکت ها به صورت ناقص اجرا میشود. هیچ سایتی بدون پشتیبان کامل نیست و مسلما اگر طراحی سایت مهم باشد پشتیبانی از آن امری حیاتی به شمار می آید در واقع خدمات پشتیبانی به شما این امکان را میدهد که مشتری تمام مشکلات خود را با شما مطرح و شما به آن رسیدگی یا با گرفتن مشاوره از گروه پشتیبانی آن را برطرف کنید.

حال از کجا بفهمیم قبل از عقد قرار داد شرکت دارای پشتیبانی مورد نیاز و خوبی برای ماست؟

بهترین و مطمئن ترین راه صحبت کردن با مشتریان قبلی این شرکت است زیرا روندی که برای شما نیز طی خواهد شد حداقل شبیه به آن چیزیست که برای آنها اجرا شده و نتیجه کار را هم در طراحی سایت و هم بعد از تحویل گرفتن پروژه لمس کرده اند.

افزودن دیدگاه

سوال امنیتی *

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید