وبلاگ گرین وب
پرداخت تلگرامی

پرداخت تلگرامی

تلگرام بعنوان یکی از اپلیکیشن های محبوب پیام رسانی در کشور و یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای مورد استفاده کاربران ایرانی امکانات جدیدی را معرفی کرده است که باعث شده تجربه خوبی برای کاربران تلگرام رقم بخورد.

تلگرام فراتر از اینکه بعنوان یک اپلیکیشن پیام رسان نقش ایفا کند، هم اکنون با امکانات جدید خود باعث شده است که صدها میلیون پیام روزانه جابجا شود که شامل پیام های ویدئویی، متنی، تصویری صوتی و انواع مختلف استیکر و تم و … باشد. اما فراتر از اینها هم اکنون تلگرام امکان پرداخت تلگرامی را فعال سازی کرده است که کاربر می تواند از طریق روبات های تلگرامی پرداخت نیز انجام دهد. یعنی پرداخت تلگرامی را بعنوان یک امکان جدید به این اپ محبوب اضافه کرده است.

در تلگرام، “پرداخت روبات تلگرامی” روشی است که پرداخت های مختلف از سرتاسر دنیا را می تواند قبول کند. تلگرام از این امکان سودی نمی برد و در حال حاضر شروع کار با استرایپ می باشد. پرداخت های استرایپ و سایر پرداخت ها مستقیما به حساب توسعه دهنده روبات واریز می شود و نکته مهم اینجاست که اطلاعات کارت اعتباری افراد هرگز لو نمی رود و فاش نمی شود مگر اینکه توسعه دهنده روبات در این میان نقشی داشته باشد.

به محض اینکه سیستم فعالسازی شود، اطلاعات کارت اعتباری شما در تلگرام به شما نمایش داده شده و شما پرداخت را تایید می کنید.

درگاه های واسط

امکان پرداخت تلگرامی بعنوان یکی از امکانات قوی این اپلیکیشن محبوب باعث می شود تا افراد دیگر نیازی به درگاه های واسط نداشته باشند و مستقیما از طریق این اپلیکیشن پول مورد نظر خود را به شخص دیگری واریز کنند و از پرداخت خود مطمئن باشند. پرداخت های تلگرامی ضمن برخورداری از امنیت و سرعت، می توانند جایگزین سیستم های پرداخت واسط شوند و سرعت کار را برای کاربران تلگرام بالاتر ببرند.

اپلیکیشن تلگرام در صورتیکه به همین ترتیب امکانات جدید خود را معرفی کند، به زودی جایگزین بسیاری از اپلیکیشن های موبایلی دیگر می شود و با نصب یک نسخه از این اپ شما با دنیایی از امکانات روبرو می شوید و دیگر نیاز به نصب اپ های مشابه نخواهید داشت.

پرداخت تلگرامی با توجه به در دسترس بودن و همچنین سرعت خوب آن، در صورتی که به کارتهای شتاب نیز متصل شود، ممکن است معادلات بانکهای ایرانی را در مورد ارائه درگاه پرداخت بهم بزند و این مسئله خود نیاز به بررسی دارد. پرداخت یکی از مسائلی است که دغدغه امروز بانکها و شرکت های درگاه واسط می باشد و روی هم رفته، مبالغ هنگفتی روزانه از طریق این مسئله جابجا می شود.

برای سفارش درگاه پرداخت تلگرام و اطلاع از نحوه عملکرد آن می توانید با ما در ارتباط باشید.  مشاوره

2 دیدگاه

سوال امنیتی *

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید