وبلاگ گرین وب

بازدید معاون وزیر صنعت از توانمندی‌های هلدینگ دانش بنیان گرین وب

محمدرضا کلامی سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت سه‌شنبه یکم مرداد با حضور در هلدینگ دانش بنیان گرین وب از ظرفیت‌ها و توانایی‌های این هلدینگ در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین تولیدات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: در استان خراسان رضوی ظرفیت‌های بالقوه زیادی وجود دارد که با همت و تلاش باید به بالفعل تبدیل شود. جوانانی بی ادعا و باعلم دانش در کنار هم جمع شده‌اند و در حال انجام کارهای بزرگی هستند که جای شگفتی دارد.

کلامی افزود: برای همه فعالین اقتصادی حوزه تولید، تامین، توزیع و سایر خدمات در خراسان رضوی آرزوی موفقیت می‌کنم. همه ما باید در کنار همدیگر باشیم تا با ایجاد اشتغال پایدار در تولید به خود کفایی برسیم و از جوانان حمایت کنیم.

سیدحسن هاشمی رئیس هیئت مدیره هلدینگ دانش بنیان گرین وب هم در بازدید از بخش ایران سرور با تاکید بر اینکه در حال حاضر حدود ۲۰۰ متخصص در رشته‌های مختلف این هلدینگ مشغول به کار هستند، گفت: در ۲۵ حوزه مختلف استارتاپی در حال فعالیت هستیم که یکی از این حوزه‌ها تحول صنعت چاپ در ایران است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۱۷۰۰ چاپخانه در سراسر کشور از اتوماسیون ما استفاده می‌کنند، به نحوی که کاربر سفارش چاپی خود را به اشتراک می‌گذارد، محاسبات آن انجام می‌شود و در شبکه ابری چاپیروس سفارشات ارسال شده و به این صورت در بسیاری از هزینه‌های جانبی که قبل از این وجود داشت صرفه‌جویی می‌شود.

هاشمی در بازدید از شرکت مانا یکی از زیر مجموعه‌های گرین وب هم با اشاره به پروژه‌های در دست ایجاد این گروه گفت: یکی از نرم‌افزارهایی که طراحی شده است، پروژه‌ای بر پایه پردازش تصویر است. شما از طریق این نرم افزار می‌توانید عملکرد پرسنل خود را در نقاط مختلف سازمان تجزیه و تحلیل کنید و علاوه برآن میزان عملکرد هرکدام از آنها را بسنجید.

رئیس هیئت مدیره گرین وب خاطر نشان کرد: از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار تشخیص صورت افراد بدون ماسک و با ماسک و همچنین رعایت فاصله اجتماعی است.

هاشمی افزود: این سیستم نیاز به تجهیزات خاصی برای استفاده ندارد و تنها با نصب نرم‌افزار روی سیستم که با دوربین‌های مدار بسته سازگار است این کار انجام می‌شود و اطلاعات جامعی را به شما نمایش می‌دهد.

در این بازدید جمشید گلپور رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان و هیئت همراه حضور داشتند.

افزودن دیدگاه

سوال امنیتی *

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید