وبلاگ گرین وب

طراحی سایت شخصی با چند کلیک

اصول طراحی سایت شخصی

با توجه به رشدی که شبکه های اجتماعی در طی سال های اخیر داشته اند و تاثیر بسیار زیادی هم بر روی مردم  گذاشته اند، خیلی از افراد این تصور را پیدا کرده اند که داشتن یک سایت شخصی کار بیهوده ای است و از طریق شبکه های اجتماعی می توان کسب و کار خود را رشد داد و به موفقیت رسید. اما به این نکته توجه داشته باشید که طراحی سایت شخصی می تواند چند برابر اثر بخش تر از داشتن دفتر کار بزرگ و تجملی باشد. به علاوه کار های تجملی و اضافه شبکه اجتماعی را هم ندارد. روش درست کار این است که این نوع شبکه ها در خدمت وب سایت شخصی شما باشند. با گرین وب همراه باشید.

راه اندازی و طراحی سایت شخصی

در کل راه اندازی سایت شخصی بر خلاف باور خیلی ها نه هزینه چندانی دارد و نه فرآیند پیچیده ای. می توانید با گرفتن یک دامنه ir، یک هاست کم، سایت خود را بالا آورید. همچنین لازم نیست که وردپرس سایت را خودتان نصب کنید و اغلب فروشنده های هاست و دامنه این کار را انجام می دهند و یا این که با چند سرچ ساده در گوگل می توانید این کار را به راحتی یاد بگیرید.

پس از این که پایه های سایت خود را گذاشتید می ماند شکل و طراحی سایت شخصی که این کار هم در ابتدا به راحتی می تواند با قالب های آماده ای که در اینترنت و سایت های مختلف وجود دارد امکان پذیر باشد.

جهت راه اندازی سایت شخصی با ما در ارتباط باشید.  مشاوره طراحی سایت

اهمیت تولید محتوا در طراحی سایت شخصی

سایت های بسیار زیادی در دنیای وب فارسی به وجود می آید و درصد قابل توجهی از آن ها پس از مدتی نیست و نابود می شوند. درست است که امروزه داشتن یک سایت و راه اندازی ان دیگر کار دشواری نیست و پیچیدگی های گذشته را ندارد، اما فقط داشتن سایت پایان کار نیست. اگر سایت ما محتوایی نداشته باشد که معرف ما باشد و بازدیدکننده ها را جذب کند، ما هم عضو آن دسته پرتعدادی خواهیم شد که با کلی ایده و نقشه سایت را به وجود آورده اند و پس از مدت کوتاهی شکست خورده اند.

تولید محتوا یکی از اصلی ترین عامل های رشد یک سایت می تواند باشد. نوشتن مطلب خوب می تواند پادشاهی کند و رشد سایت شخصی شما را از این رو به آن رو کند. درست است که تولید محتوا عالی و سئو شده کار بسیار دشواری است ولی ارزشش را دارد که روی آن وقت بگذاریم. چرا که افراد بسیاری این کار را جدی نمی گیرند و نمی دانند که تولید محتوا در ابتدای کار چقدر نقش کلیدی دارد.

تداوم و صبر در تولید محتوا و انجام کار پیوسته بر روی سایت و بر طرف کردن مشکلات قسمت های مختلف به شما نشان خواهد داد که چقدر تاثیر گذار است و شما را قدرتمند خواهد کرد.

دامنه سایت شخصی

قسمت مهم در طراحی سایت شخصی این است که نام دامنه یا سایت خود را چه بزاریم. بهترین گزینه این است که نام خود را بر روی سایت بگذارید و با توجه به کسب و کار خود محتوا تولید کنید. اگر هم خواستید روند کاری خود را بعد ها عوض کنید نگران محتوا های تولید شده نباشید. چرا که آرشیو مطالب چند ساله شما می تواند به بازدید کننده سایت روند تحول فکری و کاری شما را نشان دهد.

داشتن برنامه تولید محتوا

سعی کنید اگر سایتی را راه اندازی می کنید برنامه زمانی مشخصی برای آن داشته باشید. به خصوص برای تولید محتوا. اگر اکنون تولید محتوا نکرده اید و از اصول آن هم با خبر نیستید، در کنار این که مطالب خود را در بازه های زمانی مشخص منتشر می کنید و بر روی سایت شخصی خود قرار می دهید، دانش خود را هم در این زمینه بالا ببرید و سعی کنید از تجربه دیگر افراد فعال و موفق در این زمینه هم بهره ببرید.

بازدید های سایت

تعداد بازدید های سایت در ابتدای کار و حتی یک سال اول نباید کار شما را متوقف کند. اگر بازدید های سایت شما پایین است نا امید نشید. همین ادامه و تداوم کار باعث می شود کیفیت کار خود را بالا ببرید و این کار باعث می شود تا موتور های جستجو، افراد را به سایت شما بیاورند. سعی کنید در مدیریت و طراجی سایت شخصی خود صبور باشید و نگاه بلند مدت را هم فراموش نکنید.

اشتراک گذاری سایت

در ابتدای مقاله از نقش مهم اشتراک گذاری و شبکه های اجتماعی صحبت کردیم و گفتیم که باید در خدمت سایت باشند. این ابزار باعث می شوند که سایت شما شناخته تر شود. سعی کنید به قسمت های مختلف لینک بزنید و برای افراد مختلف کامنت بگذارید و به طور کلی فعال باشید تا افراد هم شما را بشناسند.

بالابردن دانش مدیریت سایت

به عنوان یک مدیر سایت و تولید کننده محتوا سعی کنید که دانش خود را بالا ببرید. سعی کنید در مورد اصول تولید محتوا و بازاریابی محتوا، دیجیتال مارکتینگ، بهینه سازی سایت و سئو و موضوعات مشابه آن ها مطالعه کنید. این کار باعث می شود که نسبت به دیگر افراد تمایز پیدا کنید. البته لازم نیست که فقط به گفته های این کتاب ها و مقالات تمرکز کنید و آن ها را مو به مو اجرا کنید و چرا که در این صورت خلاقیت خود را از دست خواهید داد و تبدیل به یک ماشین مکانیکی خواهید شد.

به روز بودن سایت

سعی کنید برگه هایی را که به هنگام طراحی سایت شخصی خود تولید کرده اید را پیوسته به روز کنید. مطالبی که روی سایت شما هستند نباید قدیمی باشند. سعی کنید در سایت عکسی از خود قرار دهید و اطلاعات کاملی هم از خود قرار دهید. اطلاعاتی شامل محل زندگی، شغل یا حرفه و این که در چه زمینه هایی تخصص دارید یا این که مدرک تحصیلی شما چیست و کجا درس خوانده اید. این کار باعث می شود تا مخاطب سایت باشما بیشتر آشنا شود و حس اعتماد را در آن ها بالا خواهید برد و راحت تر کسب و کار خود یا محصول خود را به آن ها معرفی کنید و بفروشید.

افزودن دیدگاه

سوال امنیتی *

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید